Başıma Neler Geldi... :) :/ :)

Argan yağım nihayet geldi... En kısa zaman da fotoğrafları ve saç bakımı ile ilgili bir post hazırlayacağım... 

Evet Canlar başıma neler geldi... 

Maltepe Türkan Saylan Kültür Merkezi'nde çok güzel bir kokteyl ve nikah töreniyle son düğün telaşımızı da atlatmış bulunuyoruz... Amaaaa şanssızlık beni bırakmadı... 

İstanbul'da olanlar bilir yaklaşık 1 haftadır bir rüzgar, bir rüzgar... Uçuyoruz resmen... 
Çok beğenerek aldığım elbisem, rüzgara kurban gitti... Hemde kokteylin başında... Sigara içmek için dışarı çıktım ve rüzgar eteğimi uçurup sigaramın üstüne kondurdu... Elbisemde oldu 2 delik... Nikahı delik etekle tamamladım... Rüzgarın değil, aslında benim hatam, çok üzüldüm... Ama yapacak bir şey yok malesef... 

Düğündü, koşturmacaydı bitti nihayet... Rahat bir nefes alma zamanıdır, gezip tozmadır start verecektim ki; dün hayatımın ışıltısı kızımı parktan getirirken kaldırım taşlarının düzensizliği ve dikkatsizliğim nedeniyle kucağımdaki minikle düşüverdim... Bileğim döndü, burkuldu, sabahı zor ettim... 

Neyse ki kırık, çatlak yokmuş... Lif Spazmı ve ödem dedi doktorlar... İlaçlarımı kullanıp, bir an önce iyileşip, bu güzel güneşli yaz günlerini kaçırmak istemiyorum...

Canım kızım da benim topallamamı taklit ediyor, ağrımı unutuyorum onun taklidini gördükçe...  

Bir haftadır, başıma gelen talihsizlikler bunlar, artık daha dikkatli olmalıyım sanırım... 

;) Görüşürüüüüz...

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız, düşünceleriniz benim için çok önemli...
Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim...