Argan Yağı ve Saç bakım Kürü

Tekrar Merhaba,


Ufak tefek aksaklıklar yüzünden blogumla yeterince ilgilenemedim... 


Hazır fırsat bulmuşken argan yağı ve saç bakımını anlatmak istedim... 


Yağın özelliklerinden, cilt ve tırnak bakımında nasıl kullanılması gerektiğini daha önce burada bahsetmiştim.
Orjinal yağı anlayabilmeniz için nelere dikkat etmeniz gerektiğini bir kere daha anlatmak istiyorum, fotoğraflarla...


Yağın rengi kızıl turuncu renginde... Şişesinde bu şekilde ; 






Elde ve Peçete üzerinde rengi ;






Bilemiyorum ama zeytinyağı ile karıştırarak satan varsa rengi biraz daha açıktır diye düşünüyorum...


Argan yağı ile saç bakımınızı nasıl yapacaksınız; 


Saçınızı yıkadıktan sonra, havluyla ıslaklığını alın... Nemli kalmalı... Saçlar için hem koruyucu hemde besleyici özelliği var... İki damla argan yağını avuç içinizde ovuşturarak 3-4 saniye ısıtın... Diplerine çok değdirmeden uca doğru paralel olan ellerinizin arasındaki saçlarınıza yedirin...


Daha sonra her zaman ki gibi şekil verin...


Dilerseniz, saçlarınıza şekil verdikten sonra da kullanabilirsiniz... Ben fön çektikten sonra da uyguluyorum... Yağın miktarını azaltarak...   


İki şekilde de istediğiniz kadar uygulayabilirsiniz... 


Ben burada bahsettiğim karışımın içine katarak da kullanıyorum... 


Hatta elinizde kalan yağı dirseklerinize, diz kapaklarınıza , topuklarınıza da yedirebilirsiniz... 


Benden ip uçları bu kadar... Başka kullanım özelliği biliyorsanız ve bilgilendirirseniz sevinirim... 


Bence bilgi de paylaştıkça çoğalır...


Vücutta oluşan kilo alımından ya da doğum sonrası çatlakları için kullanımını merak edenler var mı?!


Sevgiler,
Gizem S.

Yorumlar

  1. orjinal argan yağı satışı da yapan biri olarak paylaşımlarınız için teşekkür ederiz. bizim yağı anlatmamız bir şey ifade etmez. önemli olan sizin gibi kullanıp da faydasını görenlerin anlatmasıdır. hayırlı günler gizem hanım, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız, düşünceleriniz benim için çok önemli...
Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim...