Hobi Olarak Yapmak istediklerim..

Aslında o kadar çok ki... hepsini aklımda tutabilmem, maalesef. pek mümkün olmuyor... Bunlar yakın zamanda yapmak istediğim şeyler... 

Bu listedekileri denemek, yapmak için cesaret mi bekliyorum bilmiyorum... Ama içi içimi yiyor yapmak için...
El emeklerine düşkünüm... Çok iyi olmasa da elimden bir şeyler geliyor... Yani kendimce bir şeyler yapabiliyorum diyeyim... Bir kaç örneğine blogumda yer verdim...

Listeye gelince;

** En az 1 kere peçete dekupajı yapmak istiyorum... (web de gezerken gördüklerim özendirdi...) (özellikle en az dedim, başlayınca evde ne var ne yok dekupajlarmışım :))) )
** Basit seramik hamuru nasıl yapılır öğrenmek istiyorum... (bir arkadaşım seramik mezunu ondan isteyebilirim diye düşünüyorum)
** Tutkal işi örtü yapmak istiyorum... (Bu gün gördüm, bu muymuş dedim, bayıldım)
** Dantelleri farklı şekillerde değerlendirmek istiyorum... (yazık günah çekmecelerde sararacaklar)
** Mozaik ile basit pano yapmak istiyorum...
** Ahşap boyama hobime dönmek, yeni teknikler öğrenmek istiyorum...

Listeye yenileri ekleyebilirim...
Bakalım neler yapabileceğim, 2,5 yaşında kızım izin verdiği sürece...

Yorumlar

  1. Ah canımmm, bence hemen birinden başla ama ben sadece birinci madde için sana yardımcı olabilirim :D

    Evet bir tane ile dekupaja başlıyorsun sonrasında herşeyi boyayıp peçetelemek istiyorsun :D Ama çooooooook zevkli gizem :D

    İstediğin teknikleri netten öğrenmen mümkün ama sormak istediklerin olursa ben sana elimden geldiğince yardımcı olmak isterim.

    Ayrıca o kızını da mıncıkla benim yerime :D o da sana baka baka öğrenir hobi yapmayı, benim oğluşum "anne hobi yapalım hadi boyayalım" der genelde :D Öğrendi ne de olsa :D Sevgiler kolay gelsin...

    Dip Not: Hemen başla hobilerine yapmak istediklerine :D

    YanıtlaSil
  2. yardımcı olmak istemene inan çok sevindim... sıkıştığım noktalarda deneyimli ve bilgili birilerine danışmak, yapmayı düşündüğüm işi keyifli hale getirecektir...

    teşekkür ederim...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız, düşünceleriniz benim için çok önemli...
Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim...