Yapraklı Pıtırcık Baktus...

Ben bu ara o kadar çok şeyle aynı anda meşgulüm ki...
Bana bir değil, bir kaç ben daha lazım... :)

Aklımda öyle güzel şeyler var ki, anlatamıyorum bile çünkü kafamı toparlayamıyorum... 

Elimde işler var bitiremiyorum çünkü birini aldığımda diğeri aklıma geliyor ve şaşıp kalıyorum...

Bu kadar iş Minik Kuzumdan arta kalan zamanda yapılıyor tabi ki... 

İşte o işlerden  biri daha, Yapraklı Pıtırcık Baktus...

Ben yeni bir foruma üye oldum...hanimelim.net... İnanılmaz güzel şeyler var...
Bu ördüğüm de oradan... 

hanimelim.net'teki arkadaşların ördüklerini görünce önce korktum ve dedim ki ben kendimi örgü örüyorum sanıyormuşum... 

Desteklerini, yardımlarını hiç esirgemediler ve bende bir baktus yaptım...



Flaşlı çekim...





Normal çekim...

Dilerim beğenmişsinizdir...
Yetebilirsem yaptığım her şeyin fotoğrafını ekleyeceğim...

Sevgiler,
Gizem S.

Yorumlar