Anneler Günü Etkinliğinde Sona Yaklaşmak...

Heyecanlıyım arkadaşlar,

Çocukken kendi kendime annemi mutlu edeceğim şeyleri yapıyordum... 

Mutlu oluyordu yada mutluymuş gibi yapıyordu orasını bilemem...

Ama ilk defa kendimi bu kadar komplike bir işin içinde buluyorum... 

Tek isteğim beğenmesinden öte mutlu olması...

Kendimce tasarladığım bazı şeyler vardı, tam olarak karar vermem için alış verişe çıkmam gerekti... İşte bunları aldım geldim... 



Hediyenin bir kısmı hazır aslında, ufak tefek teferruatları kaldı diyebilirim... Acele ile çekilmiş bir fotoğraf kusura bakmayınız... 

Mini kuzumda yardımını hiç esirgemiyor... 

Anne olan, anne olmanın heyecanını yaşayan, anne adaylarının anneler günü şimdiden kutlamak istedim... 
Allah bizleri yavrularımızdan ayırmasın, mutlu, sağlıklı, ömürler versin...

Sevgiler,
Gizem S.


Yorumlar