Kendin Yap; Hediye Kutusu


Dedim ya benim geç kalmış postlarım var... Bu aralar Kendin yap (DIY) lara takılmış durumdayım... 

Daha fazla geç kalmadan tamamlamalı ki, sonradan ne alaka durumunu yaşamayayım... :))

Bir süredir internet delirmiş gibi geziniyorum... Ben boş durmayı pek seven biri değilimdir... Evimin işi, alış verişi, yemeği, dışında kendim için, kendimi iyi hissedip beynimi dinlendirmek için bir şeyler yapmalıyım...

Bir ara ahşap boyama ile yeniden ilgilendim, alerjim yüzünden süresiz ara verildi... Oysa o boyalarla oynamayı o kadar çok seviyorum ki... 

Örgü de favorim, minik şallar, boyunluklar, saç bantları... Seviyorum örmeyi de... Ama herkesin aksine kışın bu işi yapamıyorum... Çabuk sıkılıyorum...

Ne yapabilirim, nasıl yapabilirim... Diye gezinirken bir çok fikir edindim, bir çok fikirden esinlendim... 
Bazılarını keşke linkini kaydetseydim diye tabiri cazise dövündüm... 

Aklımın bir köşesinde kalan, evdeki atıkları değerlendirmek için işe yarayan bir fikir vardı...

Hediye kutusu...

Misafirlerinize, iş yerinizdeki çalışanlarınıza yapacağınız küçük jestlerde, doğum günü partinize gelen arkadaşlarınıza minik anı hediyeleri alıp bu kutularla hediye edebilirsiniz... 

Malzemeler tanıdık geldi mi?
  • Havlu Peçete Rulosu
  • Kendir İpi
  • Şekilli Delgeç (şart değil, elinizle gelişi güzel yırtabilirsiniz)
  • Dergi ve gazetelerden kağıtlar
  • Profil Tutkalı - Pritt vs. yapıştırıcı


Havlu kağıt rulolarını ikiye katlayıp yassılaştırın, daha sonra uç kısımlarını resimdeki gibi içe doğru hafif kavisle katlıyorsunuz... Zorlanıyorsanız su bardağı ile çizip işinizi kolaylaştırabilirsiniz...



Şekilli delgeç ile derginin renkli sayfalarından çiçek şekilleri çıkartın... Tutkal ile kutunun üzerine istediğiniz gibi yapıştırın... 
Kendir İpini kutunun etrafında bir kaç kez dolayın ve fiyonk yapın...




Ve bitti... Kendir ipi ile bağlamadan önce içine hediyenizi koymayı unutmayın :)))

Aslında yeni yıla girmeden önce olacaktı bu yazım... Ama sağlık sorunları nedeniyle geç kaldı... 
Dilerim 2014 bol hediye alacağınız bir yıl olur sizin için...

Sevgiler,
Gizem S.



Yorumlar

  1. harika fikir verdiniz şimdi bana.bende eşime hediye paketi yapmak istiyorum ama nasıl yapsam diye düşünüyordum.bu on numara görünüyor.denemek istiyorum bende :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız, düşünceleriniz benim için çok önemli...
Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim...