Kendin Yap: Parti için Kürdan Süslemesi

Canım Kızımın 4. Yaş Doğum gününün  Prensesler Doğum Günü Partisi ile kutladık...

Çok keyifli geçtiğini, katılan herkesin çok memnun kaldığını duyduğumda, tüm yorgunluğumu bir kenara atıp mutluluk içinde evimize döndük...

3 kız çocuğunun doğum günü bir arada oldu...

Daha sonra mekan süslemesi ve ikramlıklar ile ilgili de bir yazı yazacağım...

Konsept prensesler olunca aklımıza bir çok fikir geldi... Ama hepsini yapabilmemiz pek mümkün olamadı...

Kızlarımız için prenses taçları aldık... Peri kanatları taktılar, Kabarık elbiseler giydiler...
Her şeyden öte o yüzlerindeki mutluluk ışıltısı ve gülümsemesi beni aldı, götürdü...

İkramlıkların üzerine prenseslere uygun neler yapabiliriz derken aklıma üzerinde prensesler olan kürdanlar yapma fikri geldi...


Malzemeleri çok kolay, ben profil tutkalı kullandım ama siz pritt ile de ypıştırabilirsiniz... 
Kırtasiyeden alacağınız renkli prensesler çıktısı... Bir A4 sayfasında yaklaşık 50 tane kürdan hazırlayabilirsiniz... 


İki prenses resminin arasına kürdan koyarak profil tutkalı ile yapıştırdım... 
Bir kaç gün öncesinden bitirdim ki, tutkalın kokusu kalmasın ve resimler sertleşip kürdanlardan çıkmasın... 

Bu küçük ayrıntıları herkes çok beğendi, bende mutlu oldum tabi ki... Çok uğraşmadan şık bir ikramlık süsü oluverdi... 


Bu farklı kürdanlardan yapmak isterseniz resmi bilgisayarınıza kaydedebilirsiniz...

Sevgiler,
Gizem S.

Yorumlar

  1. Harika bir fikir bu, desenlere bayıldım!
    bana da beklerim, sevgilerle

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım bu fikre, aklınla bin yaşa. Seni ve kızını öpüyorum, keyifli, sağlıklı sevdikleri ve sevenleriyle bir ömür diliyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız, düşünceleriniz benim için çok önemli...
Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim...