Garnier Saf ve Temiz 3'ü 1 Arada Deneyimim...

30 yaşın ardından cildimdeki değişimler gözle görülür şekilde kendini ortaya çıkardı... Henüz kazayağı kırışıklıklarım belirgin olmasa da, cildim yavaş yavaş 20'li yaşlarımın yapısını kaybediyor...

Şimdilik sadece siyah nokta problemi işle uğraşmaktayım... Ankara'da yaşarken sadece aktardan yeşil kil alıp limon yada su ile karıştırıp, bir nevi ev usulü peeling ile üstesinden gelebiliyordum...

Gel gelelim şimdilerde yeşil kil bulmak pek mümkün olmuyor...

Peeling arayışındayken Garnier'in Saf ve Temiz 3'lü Etkisini reklamlarından da etkilenerek denemeye karak verdim... Bir süredir kullandığım için deneyimlerimi sizlerle paylaşma zamanıdır;

Garnier Saf ve Temiz 3'ü 1 Arada'nın en sevdiğim özelliği 3 bakım ürününü tek üründe sunması...
Benim gibi kozmetik üşengeciyseniz çok işinize yarayacaktır...



Yeni aldığımda Gratis Eklips yüz temizleme fırçasıyla, temizleme özelliğiyle kullanıyordum... Taneciklerinin belirginliğini temizlerken hissedebiliyorsunuz...



İçeriğindeki beyaz kil cilt renginizi açıyor, temizlik ve ferahlık hissinin yanı sıra cildinizin matlaştığını da net olarak görebilirsiniz... Benim cildimde kızarıklık ve sivilcelenme yapmadı...

Hergün kullanmak istemedim, karma yani çene, burun ve alın bölgesi yağlı ve parlak, yanaklarım pul pul dökülecek kadar kuru bir cildim var... Garnier Saf ve Temiz 3'lü etkide beğenmediğim tek şey temizlik, maske veya peeling hangisini yaparsam yapayım ciddi bir gerilme hissi yaşadım... 

Yağ dengeleme gibi bir iddiaları yok... Temizleme konusunda oldukça başarılı olduğunu gördüm ki ilk kullanımda siyah noktalar üzerindeki etkisini görebiliyorsunuz... Çoğunlukla duş aldıktan sonra gözenekler buharla açılmışken maske özelliğini kullandım... Maske temizlenmesi sırasında peeling özelliğini de uygulamış oldum...

Garnier benim için temiz bir cilt için bütçe dostu bir marka... Adını bie duymadığınız markaları kullanmak yerine Loreal guvencesiyle Garnier ürünlerini de deneyin derim...

Sevgiler,
Gizem S.

Yorumlar