advrtl

30 Kasım 2012

Sony'den Son Bond Görevi; "Kaçırılan Ajanı Bulabilecek Misin?"


Sony, “Skyfall” konseptli yarışmalarıyla ödül dağıtmaya devam ediyor. Yeni görev, aynı zamanda final görevi. Sony Türkiye Facebook Sayfası’ndan verilecek talimatlarda, Ajan S olarak karargahtan alacağınız 3 farklı görevle, tüm ipuçlarını takip ederek kaçırılan ajanı kurtarmanız bekleniyor. Zekice kurgulanmış her göreve ait farklı videolar hazırlanmış. Videoları izleyip, seni kayıp ajana adım adım yaklaştıracak ipuçlarını bulmanız isteniyor.

Her görevin sonunda doğru cevaba ulaşan kişiler, Sony’den muhteşem ödüller kazanma şansını yakalıyor.

Birinci görev; 30 Kasım–3 Aralık 2012 tarihleri arasında gerçekleşecek ve görevi doğru cevaplayanlar arasından yapılacak çekilişle; bir kişi Bravia HX850 TV, bir kişi de  Xperia Tablet S kazanma şansı yakalayacak.

İkinci görev; 3-6 Aralık 2012 tarihlerinde devam edecek ve doğru cevaplayanlar arasından yapılacak çekilişle; bir kişi NEX-5R fotoğraf makinesi, bir kişi de Xperia ion akıllı telefon kazanma şansı yakalayacak.

Üçüncü görev; 6-10 Aralık 2012 tarihleri arasında devam ediyor olacak ve doğru cevaplayanlar arasından yapılacak çekilişle; bir kişi Xperia ion akıllı telefon, bir kişi de MDR-1 kulaklık kazanma şansı yakalayacak.

Videoyu dikkatle izle, ipucunu bul. Bulacağın her cevap seni Ajan’a biraz daha yaklaştıracak. Unutma, hayatı senin elinde!
Yarışmaya http://on.fb.me/TvnXgs linkinden ulaşabilirsin.

Yarışmayla ilgili detaylı bilgi Sony Türkiye Facebook sayfasında: http://www.facebook.com/SonyTR


Bir bumads advertorial içeriğidir.

28 Kasım 2012

Güz Çekilişim İle İlgili Duyurudur!!!

İlk çekilişimdeki heyecanımdan ve insanları kırmamak adına, onaylamamam gereken katılımları dahi onaylamıştım...


Bu çekilişimde kimsenin hakkı kimseye geçmesin diye ince eleyip sık dokuyorum... 

Her bir linkinizi kontrol ediyor, bloguma katılmışmısınız inceliyorum...


Çok üzülerek söylemeliyim ki; bazı katılımcıların eksik, hatalı yorumları var... 

Ve karşıma çekilişi duyurup bloguma katılmayan katılımcılar çıkıyor...
Şartları eksik yerine getirenlerin katılımlarını kabul etmeyeceğim... 

"Kaydınız alınmıştır" yazılan yorumları tekrar inceleyeceğim... 

Sizden ricam biraz özen göstermeniz... 

Sevgiler,
Gizem S.

KAtılmak isterseniz; Buradan buyurun

#bimilyonneden: Nedensiz Mutluluk :)

Bazen moralin bozulur, bazen hiçbir şey seni mutlu etmez.

Bazen tam tersidir, her şey ama her şeyden mutlu olursun. Hatta o kadar mutlu olursun ki, etrafına da mutluluk bulaştırırsın. İşte tam öyle bir sabahtayım. Bi uyandım, kendiliğimden bi mutluluk yapışmış üstüme! :)

Önce ‘Bonino’ ile oynadım. Kendisi kedim olur, sonra bütüncül mutluluğumu ona da bulaştırdım.

Sonra Twitter’da şöyle bir şeye denk geldim. #bimilyonneden hashtagiyle herkes daha iyi bir dünya için milyonlarca şey yazmış. Ben de yazdım. :) Bence siz de yazın!

Hadi hoppa, daha iyi bir dünya için bi milyon neden var. Eminim var! :)




Bir bumads advertorial içeriğidir.

24 Kasım 2012

bir mektup bu...

Nerden bilirdim ki 6 yıl sonra birinin hislerine tercüman olacağını...
.............................

                                                                         25 Aralık 2005

Senden uzakta…

Hayır hiç çekilmiyor bu yalnızlık… alışamadım gitti bu soğuk, sessiz gecelere… sensin sanki evimin neşesi, hareketi…

Şimdi bir hayal oldun… düşlerimde görür oldum artık seni… zamanlı zamansız geldiğinde aklıma, garip bir tebessüm belirir oldu yüzümde…

Alışkanlık mıdır bilmiyorum?! Kahveyi bile 2 fincan ölçüyle yapıyorum. Hatırlar mısın yemeğin üzerine sigaramızı kahveyle içerdik. Koyu sohbetlerimize dönüşürdü kahve keyiflerimiz…

Yıllar bu kadar çabuk geçmek zorunda mı?! Tanıştığımız ilk gün geliyor bazen aklıma… bazen de zamansız gidişin…

Hani söz vermiştik, sensiz ölürüm diyorduk her an… sözünde durmadın… oyun bozanlık yaptın… sen gittin işte… nedenlerle zaman geçiremem artık… sevenlerine hatıralarını saklıyorum… seni sensiz yaşatıyorum… resimlerin hep ortada… çakmağın, gözlüğün, yarım bıraktığın kitabın yatağın baş ucunda duruyor hala… hiç dokunmadım… 152. sayfada kalmışsın…

Yine uyku tutmadı bak. Sana yazıyorum. Dışarıda kar yağıyor… hatırlar mısın?! Soğuk gecelerde ellerimi avuçlarının arasına alır ısıtırdın… bense seni izlerdim… çabalayışını beni ısıtmak için… üşüyor musun orada?! Keşke gelsen de ben ısıtsam ellerini bu kez. Saatlerce konuşsak yine seninle… yaşımıza rağmen kartopu oynasak. Ne var sanki?

Hiçbir kavgamız küstürmedi bizi bribirimize… onlar geçen yılların tuzuydu, çocuklarımızda tatlısı oldu…

Evet canım, evimin neşesi… ben alışamadım sensizliğe… sen gittiğinden beri evimiz hep soğuk ve sessiz… kimse getiremedi senin getirdiğin huzuru…

Söz vermiştik… hani hep birlikte olacaktık seninle… oyun bozanlık yaptın…

Özledim seni… çok özledim…”

diye biten bir mektup…

Bu kış için dolaplarınızda Promod'a yer açın!

Fransa’nın en büyük kadın giyim markalarından Promod, Fransız şıklığı ile 54 ülkeden sonra, şimdi Türkiye’de.

Zaman sınırı olmayan tasarımlar da, en modern tasarımlar da Promod mağazalarında. Okula veya işe, konsere veya davete, sinemaya veya gezmeye giderken Promod’un slim pantolonları, Viktoryen bluzları, Barok esintili elbiseleri, şık paltoları, baskılı tshirtleri, deri çantaları, bootileri ilk elinize gelen parçalar olacak!

Kendinize daha fazla zaman ayırabilin diye, dolap başında harcanan saatleri Promod sizin yerinize azaltacak. Dolabınızı açtığınızda elinizin ilk gittiği parçalar artık Promod olacak!

Günümüzün modern kadınlarına, günün her anına uygun şık ve dikkat çekici seçenekler sunan Promod mağazaları Nişantaşı ve Buyaka Avm’de.







Bir bumads advertorial içeriğidir.

23 Kasım 2012

Gizem'den Güz Hediye Çekilişi *Çekiliş Sonuçlandı*


Bir hediye etkinliğinden bahsedip ortadan kayboldum... Geçerli nedenlerim vardı, kusura bakmayın...

Düşündüğüm, tasarladığım şeyi yapamadım... O nedenle başka bir şeyi çekilişle bir izleyicime hediye etmek istiyorum...

Belki daha önce düşündüğüm şeyi yılbaşı yada blog yaşı etkinliğinde yapabilirim... 

Konuya döneyim;

Bilirsiniz bu ara inanılmaz bir kuru kafa çılgınlığı var... Kazaklarda, çantalarda, bileklik, kolye, küpe... Aklınıza gelebilecek her şeyde kuru kafa modeli kullanılıyor... 

Bende size uygun bir hediye buldum...

Kuru kafa desenli yağmur çizmeleri... 

Umarım beğenirsiniz... 

38 Numaradır, hiç ama hiç kullanılmamıştır... Ayak numarama uymadı maalesef... 
İçi kaplamalı, yüksek taban... Resimler yanıltmasın lacivert siyah çizgili, gri desenli...

Yağmurlu günler gelmişken böyle bir şey hediye etmek istedim...  







Katılım şartlarım;


** Öncelikle blogumun izleyicisi olmalısınız...(zorunlu)

** Çekilişimi "resimle birlikte" blogunuzda duyurmalısınız...(zorunlu)

Not: Blogu olmayanlar Facebookda duyurabilirler. Paylaşımlarınızı "Herkese Açık" olarak yaparsanız kontrol edebilmem kolay olacaktır... Profilinizin değil duyurunun Linkini eklemeyi unutmayın...

** Blogumu blogunuzdaki "blogroll"a eklemeniz...

** Son olarak "Ad Soyad, Mail Adresi, Paylaşım Linki veya Linkleri"ni yorum olarak bırakmanız gerekiyor... (zorunlu)

** Zorunlu olmamakla birlikte yaparsanız sevineceğim bir şartım daha var; blogumda çekiliş haberleri dışında herhangi bir konuya google +1 yapmanız...

Haksızlık olmaması için şartları eksik olanların yorumlarını onaylayamayacağım ve Adsız yorumları kabul edemeyeceğim... Yurt dışına gönderim yapamayacağımı da belirtmek isterim...

Çekilişi random.org ile yapacağım... 

Son katılım tarihi; 6 Aralık 2012 Perşembe günü saat 21.00'dir... Saat 21.00'dan sonraki katılımları iptal edeceğim...

** Yorumlarınızı geç onaylayabilirim, endişelenmeyin :)... Çünkü her birini kontrol etmek zaman alıyor...

Çekiliş heyecanıma ortak olduğunuz için teşekkür ederim... 

Sevgiler,
Gizem S.

22 Kasım 2012

Kadınlara Hediyem...

Hint mitolojisine göre;

Tanrı; yaprağın hafifliğini, ceylanın bakışını, güneş ışığının kıvancını, sisin göz yaşını almış...

Rüzgarın kararsızlığını, tavşanın ürkekliğini bunlara eklemiş...

Onların üzerine değerli taşların sertliğini, balın tadını, kaplanın yırtıcılığını, kışın soğuğunu, saksağanın gevezeliğini, kumrunun sevgisini katmış...

Ve,

Bütün bunları karıştırıp kadını yaratmış...

Ne güzeldir, ne büyük bir onurdur kadın olmak.... 

Bunu okuyan tüm kadın arkadaşlarıma hediyem olsun...


21 Kasım 2012

İstanbul Gibiyim...

İstanbul gibiyim artık...

Gülmeyi Gülhane'de bıraktım...

Vefayı bozacıda...

Ayasofya kadar yorgun...

Topkapı kadar yıkık...

Esenler kadar vedalara alışık...

Eyüp kadar kalabalık...

Eminönü kadar sıkıcı

İstanbul gibiyim yani...

Uzaktan bakınca ışıl ışıl ama aslında;

Yorgun

Bitkin

Tükenmiş

Ama hala dimdik ayakta...

-alıntıdır-


20 Kasım 2012

Zaman Geçti...

Bir zamanlar nasılda sadeydi sevgim...
Kimse kıramazdı kalbimi...
Kimse üzemezdi beni...
Kimse...

Zaman geçti kırılmayı öğrendim. Bin bir parçaya bölündü yüreciğim... Hayallerim ve dünyam kırık ayna parçalarından yansıyan tanınamayan bir yüz gibi oldu...

Oysa bir zamanlar o aynada gözlerimdeki ışığa bakıyordum. O saf, temiz, güçlü sevginin ışığına.

Zaman geçti üzülmeyi öğrendim. Asık suratla, insanların sevmediği biri olmayı. Aynaya her baktığımda benimde nefret ettiğim kendim olduğunu gördüm. Hayattan çok kendimden nefret ettiğimi gördüm.

Zaman geçti. O asık surata maske takmayı öğrendim. İçim, kalbim ağlıyorken yüzümü güldürmeyi. En umutsuz anımda bile umutluymuş gibi gözükmeyi.

Zaman geçti. Sevgiyi, sevmeyi unuttuğumu gördüm. nasıldı? Sevince ne olurdu? Bilmemeyi öğrendim. Kaçmayı öğrendim sevgi denen şeyden. Kaçıp saklanmayı...

Zaman geçti. En güzel biranın tadında gecede kaybolmayı öğrendim. Şehrin ışıklarında karanlık yaratabileceğimi öğrendim. Bir sigarayla efkar dağıtamayacağımı.

Zaman geçti. Bir zamanlar sade sandığım sevginin çok eskilerde... Hayır, Daha da çok eskilerde kaldığını gördüm...

Küçüktüm kırılmaz sanıyordum. Büyüdüm dünyayı gördüm. Sahte sevgileri gördüm. O gözlerdeki sahte ışıkları gördüm. Riyaları, kötülükleri, iğrenç maskeleri gördüm.

Büyüdüm, güçlüyüm.  Ama unutmadım. Bu gücün altında hala karanlıktan korkan küçük bir çocuğun olduğunu...

10 Kasım 2012

Sen James Bond'un Yerinde Olsan Ne Derdin?

Sony, “Skyfall” lansmanı ile birlikte geçenlerde açıkladığı sosyal medya oyununun 3. görevini veriyor. 3. görev hem Facebook hem de Twitter üzerinde gerçekleşiyor. Sony Facebook ve Twitter hesabı üzerinde gösterilen videonun son 5 saniyesinde Bond bir şeyler söylüyor ve Sony sorusunu soruyor:

“Sen Bond’un yerinde olsan ne derdin?”



Sen de yaratıcı cevabını Facebook’ta “Skyfall Ödüllü Soruları” Tab’inde veya #M3bendedim hashtag’iyle Twitter’da paylaş. En yaratıcı cevaplar Sony jürisi tarafından seçilecek ve en iyi cevabı verenler, Xperia Tablet S, Bond 50. yıl Blu-ray seti, Skyfall T-shirt'ü ve Sinema Bileti gibi ödülleri kazanma şansı yakalayacak.

Bakalım gerçekten Bond’a yardımcı olabilecek misin?


Yeni görevleri öğrenmek için, Sony Türkiye Facebook ve Twitter hesaplarını takipte kal!

Bir bumads advertorial içeriğidir.

9 Kasım 2012

Gizem Yine Yollarda...

Hani bir deyim vardır Leyleği Havada Görmek... 
Hani havada görülen leylek çoook gezmeye işaret eder... 

Biz öyle deriz... ooo çok geziceksin bu yıl... :)))

Ben bu yaz tatilden dönerken leylek sürüsünü havada gördüm...

11 tane falandı yanılmıyorsam, İstanbul'a dönerken eşimin uyarısıyla dikkatimi çekti... 

Yoksa gözüm gökyüzünde değildir...

Şimdi neden anlattım bunları; Yarın Ankara'ya gidiyorum... 1 hafta daha kayıbım... 
Döndüğümde kaldığımız yerden son hızla devam... Çok aksattım buraları...

Sevgiler...

Tatilim - Royal Park Artemisia Club Hotel - Fethiye...

Yılın yorgunluğu, koşturmacası, sıkıntısı, sevinci... 
Kısaca bir yılda yaşayabileceğiniz her şeyin ağırlığını atmak için gittim tatile... 

Öyle de oldu... 
Uyumaya fırsat bulamasam da, bol bol güneşlendim, sohbet ettim, yeni insanlarla tanışma fırsatı yakaladım... Hatta eşimin turlarında gittiği yerlere bile gittim... 

Keyifli, eğlenceli, rahat ve en önemlisi de en sevdiğim yer olan Fethiye'deydim... 

Fethiye'ye ilk 1999 yılında gitmiştim, Hisarönü'nden Ölüdeniz'e inerken Montana Hotel'in yakınlarında bir ailenin işlettiği küçük bir otelde konaklamıştık o zamanlar...

Güneşin doğuşu ve batışı çok etkilemişti... O nedenle tercihimi Fethiye'den yana kullandım... 
Bir kere daha etkilenerek evime döndüm... 

Tatilimden tatlı notlar;

Kaldığımız Royal Park Artemisia Club Hotel'e geldiğimizde, açıkçası sıradan bir yer bekliyordum... Ama hiç beklediğim gibi olmadı... Ovacık'ın en tepesinde, yeşil-mavi manzaralı bir yerdi... 

İlk görüşte eşimin harika bir seçim yapmış olduğunu tekrar anladım... 

Royal Park Artemisia Club Hotel girişinin fotoğrafları, tam aradaki merdivenlerden otele giriyorsunuz ve karşınızda, havuz, yeşillikler ve deniz... 

Mükemmel...


............................................

Kısa Ağva tatilimden burada bahsetmiştim... Odalar çok küçüktü... Eğer Ağva tatilimle kıyaslarsam  odalar inanılmaz geniş... Konforlu... 

....................................

Burası da otelden güneşin batışı... Yine otelin girişi... 

....................................

Kim akşam yemeklerini bu manzara ile yemek istemez ki... Otel sahibi Nuri Bey, yemeklerde kullanılacak malzemeleri kendisi pazara gidip seçtiğini anlattı... Hiç bir katkı maddesi kullanmıyorlar... Sabah kahvaltısındaki domates, salatalığın kokusunu ve tadını alabiliyorsunuz... Hormonlu, tatsız ve kokusuz değiller...

..................................

Royal Park Artemisia Club Hotel odalarının genel görüntüsü... Havuzda bir kaydırak bulunuyor... Temizliğe ve hijyene ekstra özen gösteriliyor... 

................................

Yine bir akşam üstü manzarası... Renklerin geçişlerine bakar mısınız... İşte benim takılı kaldığım, bayıldığım bir Fethiye akşamı... 



Keşke bitmesin dediğim bir tatildi... Keyifli, eğlenceli... Canım kızım da hiç üzmedi bizi, sağolsun annem çok ilgilendi... Bir dediğini iki etmedi, sırf biz dinlenebilelim diye... Eğer tatile Fethiye taraflarına gitmeyi düşünüyorsanız, umarım bir fikir uyandırabilmişimdir...

Sevgiler,
Gizem S. 

8 Kasım 2012

Sally Hansen - FAZLA RENKLİ FAZLA KALICI VE PAHADA HAFİF!!!

FAZLA RENKLİ FAZLA KALICI VE PAHADA HAFİF!!! 

Sally Hansen’ın yepyeni çılgın oje serisi Hard As Nails Xtreme Wear, her moda uygun 16 renk seçeneğiyle eğlencenize renk katıyor! Yanı sıra, bir ojeden beklenenden daha fazlasını yaparak 7 gün boyunca rengini koruyarak tırnaklarınızı güçlendirmeye destek oluyor! 











Sally Hansen Hard As Nails Xtreme Wear – Güçlendirici Etkili Oje Serisi, Patentli Mikro – Işıltı Kompleksi ile ojelerinize göz alıcı bir parlaklık sağlamaya yardımcı oluyor. Kolay tutuş sağlayan özel fırça yapısı ile ojeyi rahatça sürmenize yardımcı oluyor. %10 indirimle online olarak tek tıkla eczanemizde! 





SOSYAL MEDYADA BİZ! 


https://twitter.com/eczanemizdecom
Basın Bültenidir.





6 Kasım 2012

Tohumlarımızın Nesli Tehlike Altında!


Binlerce yıllık tarım geleneğini barındıran Anadolu topraklarında yetişen yerli tohumlar yaşamın sürekliliğini temsil ediyor.

Atadan kalma tohumlarımız;

* Lezzetli ve sağlıklı gıdaların temini için birer genetik hazinedir
* Binlerce yıldır değişen koşullara uyum sağlayarak günümüze ulaşmayı başarmış numunelerdir
* Tarımsal biyoçeşitliliğin önemli bir parçası ve yaşamın sürdürülebilirliğinin olmazsa olmazıdır
* Dışarıya bağımlı kalmaksızın ülkemizin gıda güvenliğinin teminatıdır

Ancak bugün Anadolu’ya özgü yerel tohum çeşitliliğimiz yok oluyor. Tek seferlik, ticari tohumların egemenliği nedeniyle gıdamızın ve geleceğimizin güvencesi yerli tohumların nesli tehlike altında! Yeryüzünde zengin çeşitlilikteki yaşamı sürdürebilmek, atalık tohumlarımızı gelecek kuşaklara aktarmamıza bağlı.

TOHUM TAKAS AĞI, yüzyılların bilgisini taşıyan yerli tohumlarımızın korunup yaygınlaşmasını amaçlıyor.

Buğday Ekolojik Yaşamı Destekleme Derneği’nin, Adım Adım Oluşumu desteğiyle yürüttüğü TOHUM TAKAS AĞI KAMPANYASI’na destek olarak,

* Anadolu’nun dört bir yanındaki ekolojik çiftliklerde yerli tohumların çoğaltılarak paylaşılmasını sağlayacak;
* Bu toprakların yüzlerce yıllık bereketinin, lezzetinin, besin zenginliğinin ve kültürünün gelecek kuşaklara aktarılabilmesi için sağlam patikalar oluşturacaksınız.




Verdiğiniz desteğin her kuruşu binlerce yeni tohuma dönüşecek...

Kredi kartı ile bağış yapmak istiyorsanız: https://www.bugday.org/portal/BagisAdimAdim.php

EFT/havale yoluyla bağış yapmak istiyorsanız:
Alıcı Adı: Buğday Ekolojik Yaşamı Destekleme Derneği
Garanti Bankası Karaköy Şubesi - Şube No: 400
Hesap No: 6295240
IBAN No: TR67 0006 2000 4000 0006 2952 40

www.bugday.org - www.yasasintohumlar.org
facebook.com/BugdayDernegi
twitter.com/BugdayDernegi
Twitter paylaşımlarınız için hashtag: #YasasinTohumlar

Bir bumads sosyal sorumluluk içeriğidir.

5 Kasım 2012

"İndirimlr.com" Yeni Keşfim...


Buradan uzak kaldığım zaman zarfında çok şey biriktirdim...

Tatilimle ilgili beğeneceğinizi düşündüğüm fotoğraflar çektim, elim boş durmadı; bir şeyler yaptım...

Ördüm, söktüm, boyadım... İnternette siteler gezdim... İlgimi çeken ve sizlerle paylaşabileceğim şeyleri not aldım...

Zaman buldukça sizlerle paylaşacağım...

Şu anda size anlatmak istediğim; online alışverişte tüm fırsatları bir arada toplayan bir platform...

Eminim, Daybuyday, Morhipo, Balerin, Çiçeksepeti, Limango gibi süreli indirimlerle satış yapan sitelere üyeliğiniz vardır... Ve bir çoğunu, hangi ürünler indirime girmiş, avantajları neler diye düşünerek takip ediyorsunuzdur...

Tüm bunları kolaylıkla yapabilmenizin bir yolu var; http://www.indirimlr.com/ ....

Avantaj ve indirimleri bir sayfada liste halinde görebiliyorsunuz...

Belli başlı markaların değil, tüm markaların, tüm süreli indirimli satış yapan online alış veriş sitelerinin indirimleri hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz... Ben sadece bir kaç örnek vermek istedim... 

Sayfa karma karışıklıktan uzak, sade bir tasarım ile sunuluyor... Kullanıcıyı yormayan, ben bu sayfaya nasıl geldim diye düşündürmeyen bir site... Sizlere sunulan Fırsatlar, İndirim kuponları ve sizler için seçilmiş Online Mağazalar sekmeleri var... Üstelik blogları da var... Ayrıca sadece online alış veriş değil, şehir fırsatları da sunuyorlar... 

Üstelik http://www.indirimlr.com/ 'a özel indirim kodları ile alış verişlerinizi daha ucuz ve daha keyifli hale getirebilirsiniz...

Ayrıca bir kolaylık daha var dikkatimi çeken... Süreli indirimlerle online satış yapan sitelere üye değilseniz, ayrı sayfa açmanıza gerek kalmıyor... Çünkü sizi aynı sayfada üyelik için yönlendiriyor...

Sık kullanılanlarıma eklediğim bir sayfa oldu... Hatta kullanmak istediğim bir iki indirim kuponunu da inceledim...

Sizlere bu kadar basite indirgenmiş, indirimleri, fırsatları bir yerden takip edebileceğiniz bir site ile bol indirimli ve bol keyifli alış verişler diliyorum... 



Sevgiler,
Gizem S.







3 Kasım 2012

Yeniden Merhaba...

Ben en son tatile gidiyordum... Değil mi?!

Tatil biteli çok oldu...

Çok şey de biriktirdim, anlatacak, gösterecek, tarif edecek... 

Belki size saçma gelebilir ama ufak bir sağlık sorunum vardı ve o sonuçlanana kadar yazmayacağım diyerek, uğramadım... Allah'a çok şükür olumsuz bir durum çıkmadı... 

İçim rahatlamış, ohh diye bir nefes almışken, biriktirdiklerimi yavaş yavaş dökebilirim...

Sevgiler...

2 Kasım 2012

Ojesandığı: ÖNEMLİ! !!!TÜM BLOGGERLARIN DİKKATİNE!!! EMEK HIRSIZLIĞI

ARKADAŞLAR BUGÜN BİR KAÇ DAKİKA ÖNCE ALDIĞIM BİR HABERE GÖRE BİR BLOGGER DEMEYE UTANDIĞIM ŞAHSİYET, SEVGİLİ ARKADAŞIMIZ NAZLICAN'IN BENİM VE BİR ÇOK BLOGUN FOTOĞRAFLARINI UTANMADAN KOPYALAMIŞ BLOG LİNKLERİMİZİ KESMİŞ YA DA ÜZERİNE KENDİ LİNKİNİ YAZMIŞ "BEN ÇEKTİM" "BENİM OJEM" "BENİM TIRNAKLARIM" OLARAK YAYINLAMAYA BAŞLAMIŞTIR!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...