"İndirimlr.com" Yeni Keşfim...


Buradan uzak kaldığım zaman zarfında çok şey biriktirdim...

Tatilimle ilgili beğeneceğinizi düşündüğüm fotoğraflar çektim, elim boş durmadı; bir şeyler yaptım...

Ördüm, söktüm, boyadım... İnternette siteler gezdim... İlgimi çeken ve sizlerle paylaşabileceğim şeyleri not aldım...

Zaman buldukça sizlerle paylaşacağım...

Şu anda size anlatmak istediğim; online alışverişte tüm fırsatları bir arada toplayan bir platform...

Eminim, Daybuyday, Morhipo, Balerin, Çiçeksepeti, Limango gibi süreli indirimlerle satış yapan sitelere üyeliğiniz vardır... Ve bir çoğunu, hangi ürünler indirime girmiş, avantajları neler diye düşünerek takip ediyorsunuzdur...

Tüm bunları kolaylıkla yapabilmenizin bir yolu var; http://www.indirimlr.com/ ....

Avantaj ve indirimleri bir sayfada liste halinde görebiliyorsunuz...

Belli başlı markaların değil, tüm markaların, tüm süreli indirimli satış yapan online alış veriş sitelerinin indirimleri hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz... Ben sadece bir kaç örnek vermek istedim... 

Sayfa karma karışıklıktan uzak, sade bir tasarım ile sunuluyor... Kullanıcıyı yormayan, ben bu sayfaya nasıl geldim diye düşündürmeyen bir site... Sizlere sunulan Fırsatlar, İndirim kuponları ve sizler için seçilmiş Online Mağazalar sekmeleri var... Üstelik blogları da var... Ayrıca sadece online alış veriş değil, şehir fırsatları da sunuyorlar... 

Üstelik http://www.indirimlr.com/ 'a özel indirim kodları ile alış verişlerinizi daha ucuz ve daha keyifli hale getirebilirsiniz...

Ayrıca bir kolaylık daha var dikkatimi çeken... Süreli indirimlerle online satış yapan sitelere üye değilseniz, ayrı sayfa açmanıza gerek kalmıyor... Çünkü sizi aynı sayfada üyelik için yönlendiriyor...

Sık kullanılanlarıma eklediğim bir sayfa oldu... Hatta kullanmak istediğim bir iki indirim kuponunu da inceledim...

Sizlere bu kadar basite indirgenmiş, indirimleri, fırsatları bir yerden takip edebileceğiniz bir site ile bol indirimli ve bol keyifli alış verişler diliyorum... 



Sevgiler,
Gizem S.







Yorumlar