Kendin Yap; Peçete Halkası


Son zamanlarda çabuk sıkılır oldum... 

Eğer aklımda bir şeyler varsa sessiz sessiz dolanırım ortalarda... Ne yapsam, nasıl etsem ?! Aklımda tasarladığım şeyi yapana kadar ki zaman buhranlı geçer kısaca... 

Ararım, altüst ederim her şeyi... 
İçin rahat etmez bir şeyler dürter beni... 
Uyusam rüyamda yaparım... 

Sürmenaj diyorlar buna, kesin tanı bu mudur bilmiyorum... Duydum araştırdım ve olabileceğini düşündüm...
Ama kabul de etmiyorum... Ben sadece bir şeyler tasarlamanın sancısı diyorum... 

Yine öyle zamanlarda akıl edipte yaptığım bir peçete halkası... 

İstedim ki sıcak olsun, yazı çağrıştırsın... 
Yada deniz kıyısında salaş bir restoranda yemek yemenin verdiği rahatlık hissini uyandırsın... 
Ama göze de güzel görünsün... 
Şıklığı ucundan yakalasın... 

Hepsi evdeki materyaller, kendir ipi, tutkal... Biraz da ilham... :)

Severek yaptığım bir çalışma oldu benim için... Şimdiye kadar yaptığım DIY projelerinden devam ettirebileceğim bir şey bulduğumu sanıyorum... 

Bir süredir düşünüyorum, sipariş ile yapabilir miyim acaba diye... Şimdiye kadar yapan insanları takdir edip elimden geldiğince desteklemeye çalıştım... Bende denemek istiyorum... Bu konuda desteklerinizi ve önerilerinizi bekliyorum... 

Sevgiler,
Gizem S.


Yorumlar

  1. harika olmuşlar. bence sipariş üzerine yapabilirsin neden olmasınki.
    bende bundan 1,5 sene önce kendi düğünümüz için deniz temalı peçete halkaları yapmakla başlamıştım. sonra baktım çok beğeniliyor ve çevremdekiler tarafından da onlar için bir şeyler yapmam isteniyor, soyunuverdim bu işe. çok da keyif alarak yapıyorum ve yeni bir şeyler ürettikçe çok mutlu oluyorum. daha önce yaptığın çalışmaları da gördüm. bence çok da başarılısın ;)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız, düşünceleriniz benim için çok önemli...
Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim...