BeeBeauty Body Care Eau De Toilette/ Dream - Love - Angel

Hiç Gratise girip eliniz boş çıktığınız oldu mu?!

Benim maalesef olmadı... Maalesef diyorum ama elimde gratis poşeti ile küçük bir çocuk coşkusuyla çıkıyorum... Bu durumda maalesef kısmı sadece cüzdanım için geçerli oluyor...

O mu?
Bu mu?
Şu mu?
diye rafların arasında gezerken bu mini şekerlere Bee Beautynin parfümlerine rastladım...






Rengarenk ve çok cici şişelere sahipler... Bu mini parfümlerden kalıcılık konusunda mucize beklememek gerek... Ama her çantaya kolayca sığacakları için her istediğinizde tazeleyebilirsiniz... Ben şişelerini ve aromalarını beğendiğim için aldım... Bir kaç çeşidi daha vardı, diğerlerini de denemek isterseniz bilginiz olsun...

Love Eau de Toilette;



Bebeksi bir koku hissi uyandırdı bende,.. Bebek odalarına has pudramsı ve tatlı bir kokusu var... Diğer ikisine nazaran kalıcılığı biraz daha uzun diyebilirim... Mine çiçeği, Sümbül içeriyor...

Dream Eau de Toilette;



En sevdiğim, şeker gibi, tatlı bir kokusu var... Hafif tatlı çiçek kokuları hissediliyor...

Angel Eau de Toilette;



Limon aroması fark ediliyor, Ferah canlandırıcı bir kokuya sahip... Papatya, zambak ve gül içeriyor...



İçerikleri oldukça kalabalık, kimyager olmadığım için ne derece zararları var bilemiyorum... Çok fazla solumadıktan ve tene temas ettirmedikten sonra kullanılır düşüncesindeyim...
Güvenilirliği ile ilgili net bilgi vermem mümkün değil...

Mis kokulu güzel günler dilerim...
Sevgiler,
Gizem S.



Yorumlar