Anneler Gününde Nasıl Farklı Hediye Seçebilirsiniz...

Kova burcuyum... O nedenledir ki hiç bir zaman, hiç bir özel günde hediye almış olmak için hediye seçmedim... 

Seçtiğim hediyeler ucundan kıyısından özel olmalı... En başta özel hissettirmeli... 

Şimdiye kadar elimden geldiğince ve ihtiyaç dahilinde özel ve güzel hediyeler seçtiğimi düşünüyorum... Hediyenin sahiplerine sormak lazım biraz da...

Bu yıl Anneler Gününde biraz zorlandım doğrusu... O kadar çok seçenek var ki; küçük ev aletleri, parfüm setleri, giyim alternatifleri, takılar, çiçekler, son zamanların modası kek ve meyve buketleri...



Seçeneklerin arasında kaybolurken, kendimi tekrarlamaya başladığımı düşündüm... Kendi seçimlerimden sıkıldım ki annem "Yine mi!?" demesin istiyordum... Her zaman olduğu gibi bu sene ki Anneler Gününde de onu mutlu edecek, kendine özel bir seçim yapmam lazım...

O mu?!
Bu mu?! derken zamanım azalıyorken ben hala karar veremedim... Seçimi yapmak kadar kargoyu zamanında ulaştırabilmek de ayrı bir uğraş çünkü...



Derken, bu akşam instagramda araştırmalarıma devam ederken; Sevgili Şans Böceği Blogunun sahibesi Nihan'ın #nihanveşafakla23nisan etkinliğine katılan Magnet Dünyasının sayfasını tekrar inceleyene kadar...

Zaten her profilimi açtığımda ilk işim sayfalarını incelemek oluyordu... 



Annemle ayrı şehirlerde yaşadığımız için kızıma olan özlem ve sevgisini bilmeyen yok artık.. Ona da en uygun hediye kızımla ilgili bir şeyler olmalı diye düşünerek Özel Gün Magnetleri ile iletişime geçtim... 

Canımın içi kızımdan günün geç saatlerinde vakit kaldığı için biraz çekinerek mesaj yazdım... Hülya Hanımdan aldığım sıcak cevaplar ile şanslı, her soruma hızlı ve kibar cevapları ile de çok yerinde bir seçim yaptığımı anladım... 

Kızımın, Annanesi ile geçirdiği güzel anların sessiz şahitleri olan fotoğraflardan bir demet sipariş verdim...

Sizlere Anneler Günü için verdiğim siparişin fotoğraflarını gösteremiyorum... Çünkü siparişimi dün gece verdim... Bana ulaşacağı anı sabırsızlıkla bekliyorum... Instagram ve Facebook sayfalarını incelediğinizde siparişleri titizlik ve özenle hazırladıklarını göreceksiniz... 



Anneler Günü için farklı hediye araştırması yaparken bulduğum Magnet Dünyası'nda, doğum günleri, bebek mevlüdleri, diş buğdayları, doğum günü bannerları, posterleri hatta ve hatta kına hatıraları bile yaptırabilirsiniz...
Seçenekler sizin zevkinize ve hayallerinize kalmış...

Anneler Gününde Magnet Dünyası ile çok özel ve farklı bir hediye hazırlayabilirsiniz...

Anne olan, Anne olmaya hazırlanan, Anne olmayı isteyen tüm dostlarımın Anneler Gününü Kutlarım...

Gizemden not: Anneme söylemeyin, sürpriz olsun istiyorum... :))


Özel Gün Magnetleri 



Yorumlar