Anne -Baba Olunca Neler Değişir...



Şu anda anne veya baba olup olmadığınız önemli değil. 
İşte size anne –baba olduğunuzda değişecek şeylerin listesi!

- Nihayet kendi anne-babanızı anlamaya başlarsınız.
Çok iyi anlıyorum çoook...

- Sürekli irtibat halinde olduğunuz pek çok insanı uzun zamandır aramadığınızı fark edersiniz.
Vakit kalmıyor aramaya, arasam da konuşmama müsaade etmiyor... anne gelir misin, şunu alamıyorum vs...

- Çocuklarla ilgili problemler dışındaki her problem sıradanlaşır.
Aynen

- Bebeğinizin ağrısının sizin ağrınızdan daha şiddetli olduğunu hissedersiniz.
Ne ağrısı, onun canı acısa ben hissederim...

- Kalbiniz daha kolay kırılır.
Maalesef, hiç sevmiyorum ama öyle oluyor...

- Her gün bir sürprize dönüşür.
Sürprizlere bayılırım, kötü sürprizlerden nefret ederim...

- Kendinizi kaka gördüğünüz için sevinirken bulabilirsiniz.
Sevinçten ağladığımı bilirim...

- Aynada kendinize değil bebeğinize bakmaya başlarsınız.
O yüzden saç baş dağınık geziyorum...

- Aslında çok güzel taklit yapabildiğinizi fark edersiniz.
Amaç onu güldürmekse her komikliği yaparım...

- Bir diş için söylenecek ne çok söz bulduğunuza şaşarsınız.

- Nihayet, gerçek mutluluğun maddi şeylerden gelmediğini anlarsınız.
Anladım, anladım...

- Şeker ve çikolatanın -yapışkan ve kalorili olsa dahi- süper güçleri olduğunu öğrenirsiniz.
O kadar süper güçlüler ki bende işe yaramadı, kızımda ise uçurdu...

- Cumartesi akşamı 22:00’de yatağa girmek lütuf olur.
Ne cumartesisi yahu... doğduğundan beri...

- Avaz avaz ağlayan bir çocuk gördüğünüzde “çocuğunu kontrol edemiyor musun” bakışı yerine “ne hissettiğini biliyorum” bakışı atarsınız.
ahh, ah...

- Ne kadar aceleniz olursa olsun onu öpmek ve sarılmak için mutlaka zaman yaratırsınız.
Oyyyy yaratmam mı ben o zamanı, o kokusu yok mu kuzumun...

- Uzun bir duş almanın lüks olduğunu öğrenirsiniz.
Hem de ne lüks... 

- Dünyayı daha yaşanır bir yer yapmanın ve çevreciliğin önemli olduğunu düşünmeye başlarsınız.
Onlara bırakılacak, yaşanacak bir dünya lazım... biz yaşadık bitti diye bir şey söz konusu değil...

- Daha önce ilk görüşte aşka inanmıyorsanız bile bebeğinizi görünce inanırsınız.
Ne aşk, ne aşk..

- Haberleri izlemek ızdırap haline gelir çünkü her şeyi anne-baba perspektifiyle izlemeye başlarsınız.
Haberle mi? O da neydi... Ancak internet haber sitelerinden öğreniyorum olup biteni...

- Nihayet, göğüslerin aslında ne için olduğunu anlarsınız.

- Elinize işendiği için kahkaha atarsınız.
:)))))

- Hiçbir şey sadece sizin olmaz, her şeyi paylaşmayı öğrenirsiniz.
Her şeyi derken, gerçekten her şeyi kastettiğinizi biliyorum...

- Hayatta ne başarırsanız başarın hiçbir şey çocuğunuza baktığınız andaki mutluluğa yaklaşamaz.
Kesinlikle...

- Daha önce fark etmediğiniz tüm çukurlar, delikler ve sivri köşeler dikkatinizi çekmeye başlar.
Koruma güdüsü...

- Çocuklu arkadaşlarınızla daha çok görüşmeye başladığınızı fark edersiniz.
Paylaşılacak çok şey var ve tecrübelerden faydalanmak gerekiyor...

- Cep telefonunuzun nereden kapatıldığını unutursunuz(acil aramalar için cep telefonunuz hep açık kalır).
7/24

- Japon turistler gibi sürekli fotoğraf çekmeye başlarsınız.
Çantamda hep kamera taşıyorum desem...

- Aslında “çok yetenekli bir yazar” olduğunuzu düşünmeye başlarsınız.

- Gürültüde ve ışıkta da uyuyabildiğinizi öğrenirsiniz.
O kadar enerjik bir çocukla ayakta kalmak pek kolay olmuyor...

- Tanımadığınız insanlar sizi daha fazla korkutmaya başlar.
Korkuyorum, bizim çocukluğumuzdaki gibi değil dünya ya da hep aynıydı da biz mi bilmiyorduk... Allah korusun meleklerimizi...

- Bir oyuncağın üzerine çıplak ayak basınca ne kadar canınızın yanabildiğine şaşarsınız.
Canım yansa da bak ufaklığa ne koymuş yere deyip gülebiliyorum...

- Omuzunuza kusulması komik gelir.

- Dünyanın sizin etrafınızda dönmediğini öğrenirsiniz.

- Gerekirse dünyayı yerinden oynatabileceğinize inanırsınız.
Kılına zarar gelse oynatırım... kimse kusura bakmasın :)

- Ne kadar sık vicdan azabı çekebildiğinize hayret edersiniz.

- Zamanla bütün çizgi film kahramanlarının adını öğrenirsiniz.
Öğrendim, hepsini biliyorum, takıldığınız yerde çekinmeden sorun lütfen...

Benim eklemelerim;

Derleyip, toplayıp, düzene soktuğunuz ev arkanızı döndüğünüz anda savaş alanına dönüverir...

Ütülenmiş, katlanmış kıyafetleri yerlerde görebilirsiniz; cevap olarak, anne bak katlıyorum diyebilir... 

Dondurmanın tersten de yenildiğini görünce şaşırmazsınız... 

Okurken çoook eğlendim, kendi yorumlarımı da ekledim... Dilerseniz sizlerde yorumlarınızı ekleyip, eksiklikleri tamamlayabilirsiniz...

Sevgiler,
Gizem S.

Yorumlar