Yeni Yıl İçin Dileklerim...

2012'nin ikinci yarısı benim için çok iyi geçti diyebilirim... 

Ailemden 2 kişiyi evlendirdik... Allah mutlu mesut etsin.... 
10 yıl sonra ehliyetimi alabildim... :))) Çooooook uzatmışım değil mi...

Sonra hayatımın en büyük süprizini yaşadım... 
Hayatımdaki 1'ler arttı... :)))

21 Aralık geyiği dönerken etrafta, ben 2013 için dileklerimi yazmak istiyorum...


Sağlık, Mutluluk, Huzur, Sevgi, Gönlünüzden geçen her ne güzel şey varsa sizler ve kendim için diliyorum...

Hayat bizlere hem iyi hemde maalesef kötü yönlerini gösteriyor... Kimilerin hayatında çok iyi bir şey olurken, kimilerinin hayatı alt üst olabiliyor... Hayatın cilvesi işte... 

Dilerim ki hayatımızın her anını keyifle, gülücüklerle geçirelim... Mutluluk peşimizi bırakmasın... 

Yanlışlarımızdan ders alıp tekrarlamayalım... Kendimizi yıpratmayalım... 

Her yeni güne, bu gün harika bir gün geçireceğim diye başlayalım...

Yeni yılda her şey gönlünüzce olsun...

Bu aralar biraz yeni yıl temalı çekilişlere katılacağım... Umarım şansım devam eder... :))

Sevgiler...
Gizem S.


Yorumlar