Bahar Hoş Mu Geldi?!

Takvim olarak bahar aylarını yaşamaya başladık... Fakat havalar pek bahar havasında geçmiyor... 
Soğuk, soğuk, soğuk...

Üşütüp hasta olmamak için üstün çaba sarfediyorum... 
Kalın giysem terleyeceğim, azcık ince kaçırsam hastalanıp salya sümük gezeceğim günler...
Rahmetli ananem "Bu aylardaki güneş, eşek öldüren güneş kızım" derdi... Nur içinde yatsın...

Üstüne birde nedenini hala bilmediğim ve doktorların neye dayanarak hala alerji testi yapmadığı bir alerji ile boğuşmaktayım... Tüm yıl boyunda hapşurmak, kırmızı burunla dolaşmak, tıkalı olup nefes ve koku alamamak beter bir şey yemin ederim... 

Neyse ki bir doktor sıkıntılarıma kulak verip tıkanıklık konusunda tomografi istedi, yarın hayırlısı ile sonuç alacağım... Umuyorum ki atlatılabilir bir durum çıksın... Uğraştırmasın ve hemen geçsin... 

Minik kızım bile nefes sesimden rahatsız olup "nefes alma anne" diyor... O kadar sıkıntılıyım yani... 

Birde çevredeki insanların, her hapşurduğunda sanki mikrop saçıyormuşsun gibi bakışlarına maruz kalıyor olmak, her şeyin cebinde peçetelerle dolaşmak daha  çok canımı sıkıyor... Yakamda alerjik bir bünyeye sahibim diye bir kart mı asmalıyım... 

Her neyse;
Tüm alerjisi olanlara geçmiş olsun diliyorum... 

Bahar geldi, hoş mu geldi emin değilim, çünkü yakında polenler başlayacak ve alerjik bünyelere zor günler geçirtecek... Acaba diyorum bu bahar aylarını atlasak da direk yaza mı geçsek :))) ... Keşke mümkün olsa...

En azından havaların ısınacağını düşünerek kendimi motive ediyorum... 
Sevgiler,
Gizem S.

Yorumlar

  1. Geçmişinde alerji öyküsü olan biri olarak seni çok iyi anlıyorum.Alerji servisi olan bir hastaneye başvurmanı öneririm.Sanıyorum benim minik kızımda da var.Bu dertten muzdarip hastanedeyiz kaç gündür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acıl şifalar dilerim... öneriniz içinde ayrıca teşekkür ederim... :)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız, düşünceleriniz benim için çok önemli...
Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim...