Doğadan Facebook Uygulaması...

Merhabalar,

Blog ve Facebook çekilişlerinde uzun zamandır şansım iyi gitmiyordu... 

Blog kampanyalarına çoğunlukla katılmayı tercih etmiyorum... 
Facebook ise denk geldikçe uygulamalara giriyorum diyebilirim... 

Öyle hediye, çekiliş, kampanya manyağı değilim... Her insan arada sırada hediye almayı ister... Bende öyle düşünüyorum... Arada sürpriz bişiler çıksa fena olmaz diyenlerdenim... 

Neyse çıkmaz ama şansımı deneyeyim dediğim bir gün; Doğadan'ın facebook uygulamasına katıldım... 

Ben Ankara'dayken içinde fotoğrafını gördüğünüz ürünlerden oluşan paket gelmiş... 


Daha önce aldığım bir meyve çayının promosyonu olarak çıkmış Doğadan kupasını yanlışlıkla kırmıştım... Çünkü rengi bana enerji veriyordu... O nedenle 2. kez bu kupaya sahip olduğum için çok sevindim diyebilirim... 

Kırmızı meyveler çayını da deneyip en kısa zamanda sizlerle paylaşmayı düşünüyorum...

Teşekkürler Doğadan... 
Facebooktan takip etmek için;


Sevgiler,
Gizem S.


Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız, düşünceleriniz benim için çok önemli...
Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim...