Dikkat! Bu Post Siyah Beyazın Güzellileri ile Doludur... :)

Bilgisayarınızın ayarları ile oynamayınız, bol bol siyah beyaz güzelliklerle birliktesiniz... :))





Evlenmeden önce çalışma hayatımda hep giyimlerimi seçerken siyah ve beyaz tercih ederim... 
Bu yüzden de annemle hep çatışırdık, renkli giyinmiyorum diye kızardı bana... "Hep siyah, hep beyaz başka renk yok mı sende???" der dururdu... :))

Rahat ve güzel gelirdi siyah giyinmek, beyazla da araya renk katıyordum sözüm ona... 

Neyse ki artık çatışmıyoruz, çünkü ben renkli giyinmeye alıştım... 
Ama alış verişe çıktığım da halaaaa ilk önce siyah ve beyaz ürünlere gidiyorum... Almadan çıkıyorum o ayrı... 



Bu sezon bol bol siyah - beyaz çizgiler göreceğiz sokaklarda... 

İşte ilki; bu saate ba-yıl-dııııım... Başka bir şey söyleyemeceğim, öylece bakıp duruyorum şu an... :))


Böyle bir çanta ile de sezonun modasına ayak uydurulmaz mı?



Benim gibi babetten başka ayakkabı giyemeyenlere gelsin bu güzellik...


Yağmur mevsimi tam olarak geçmiş değil, bahar bu ne yapacağı belli olmaz, vintage şemsiye ile hem modaya ayak uydurup hem yağmurdan korunabiliriz...


Cep telefonları unutulmamalı, trend neyse uymalı...

Plajlara da bulaştıralım bu trendi... Bu şapka ile hem güneşten korunup, hem güzelleşelim... 



Eee mezuniyetler yaklaşıyor, böyle siyah - beyaz mini bir elbise ile baloya kim gitmek istemez ki?!

Beyaz pantolon ile bu spor bir bluzla bile trendi yakalamış oluruz... 

Aksesuarlardan, dekorasyona kadar her yerde olacak gibi... Bende Sizler için bayıldığım bu iki renkten beğendiklerimi seçtim... 

Sevgiler,
Gizem S.

Yorumlar