LC Waikiki - Kırmızı Aşkım

Her geçen gün yeni bir AVM açılıyor... 

Çevremde yaklaşık 2 ay içinde 2 AVM açıldı... 

Henüz çok yeni olmalarına rağmen bir çok ünlü marka yanı başımda... İyi mi, kötü mü henüz karar veremedim... 

Sevindiğim tek şey bir çok blogger arkadaşımın ürünlerini yakından takip ettikleri, onların sayesinde benimde takip etmeye başladığım Gratis ve Watsons mağazalarının her iki AVMde de olması... 

Benan da seviyor, çünkü çocuklar içinde düşünülmüş güzel etkinlikler yapılıyor... Boyama, kes yapıştırlar, oyun alanları... Bunlar sayesinde hanımefendiye yemek yedirebiliyorum... 

Bu anlattıklarımın Lc Waikiki ile ne alakası var kısmına geliyorum;

Yine yeni açılmış bir AVM olan Brandium'da idim bu gün...
Karışıklıktan uzak, sakin, nezih ve bir çok ünlü markaların, yapı marketinin olduğu bir AVM...



Hatta Nisan ayında kuzenlerimizin doğum günleri için inanılmaz alışverişler yaptık... Bu ay doğanlar çok ailemizde... 

Lc Waikiki'yi severim, hem çocuk, hem bayan giyiminde...

Çocuk reyonuna girdiğimde aklımın kaldığı, kırmızılarla bezenmiş bir bölüm vardı ki, anlatamam... O nedenle üşenmedim, online alış veriş sitesinden resimleri tek tek buldum, sizler için...


Elbiselerin güzelliği aldı beni, hele puantiyeli ve kalpli bluzlar içim gitti, içim...
Şu doğum günlerini atlattıktan sonra Benan'ı alıp gitmeli ve bir kaç çeşit kırmızı eklemeli dolabına... 


Kırmızının dışında bir de bu gömleğe bayıldığımı belirtmek isterim... O kadar güzel ki, benim için bedeni olsa alırım, o kadar beğendim... 

Yorumlar

  1. 1. ve 3. elbiseyi mutlaka almalısın çok ciciymiş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3. elbiseyi kafama koydum, kesin alınacaklar listesinde... :))

      Sil
  2. Bende bir ara dalayım çocuk reyonuna çok güzel şeyler varmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka uğramalısın... inanılmaz güzeller... :))

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız, düşünceleriniz benim için çok önemli...
Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim...