Bebek Battaniyesini Bitirdim...



Merhabalar,

Uzunca bir süre elim gitmedi bir şeyle yazmaya, genel durumumu anlatmam gerekirse bunalmış, sıkılmış, bıkmış bir durumdaydım... 

Küçük bir Ankara seyahati çok çok iyi geldi... Çok gezmesem de havasını almak yetti diyebilirim...

Bu battaniyeyi bitireli uzun zaman oldu, hatta hediye verildi bile... İkizlerimizin annesi çok beğendi... Hemen kullanmaya başladı, çok hoşuma gitti... Emek verilerek yapılmış bir şeyin beğenilmesi bana ayrı bir sevinç veriyor...


Çok zevk alarak ördüm... 
Nako Baby ile ördüm, Sistemde ufuk mavisi olarak geçiyor... Boyu 1 m ye yakın, eni sanırım 70 cm...
Battaniyenin örneği tabi ki yine Hanımelim.net'den... 

Örmek isteyenlere şimdiden kolay gelsin...




Flaşlı Çekim

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız, düşünceleriniz benim için çok önemli...
Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim...