İçinde Aşk Gizli...

Mumları severim, daha önce yazdım mı bilmiyorum...

Evlenmeden önce odamın camında mum yakar yıldızları seyreder, günü düşünür, sonra uykuya dalardım... 

Mumun ışığında bir dinlenme, huzur, sakinlik arardım... Bazen sakinliği yakalar, rüzgarın esintisinde pır-pır eden ışığına bazen dalar giderdim... 
Bıkmadan usanmadan bu ritüeli tamamlardım kendimce... 



Şeklin, şemalin, kokusunun hiç bir önemi yoktu benim için, sadece rengine bakarak alırdım, beyaz olmalıydı benim mumlarım... 



Zamanla insan alışkanlıklarından vazgeçiyor... Hayat koşuşturmacısında bazı şeylerin yeri değişebiliyor... 

Ben mum ışığı sevdamın yerini öyle bir değiştirdim ki, elektrikler kesilmediği sürece yaktığım yoktur... 
Neredeyse 7 yıldır yani... 
Belki de bu yüzden biraz tahammülsüz, zaman yetmeyen biri haline geldim, kim bilir?!!!

Bu gece canım, aşkım, bir tanem kızım uyuduktan sonra bir şeyler vesile oldu ve mum ışığı sevdamı hatırlayıverdim... 

Şimdi yaksam bir mum, gökyüzündeki yıldızları görmek için yanaşsam pencereme sessizce, görebileceğim tek şey beton, yüksek, biçimsiz binalar olacak... 

O yüzden bu güzelliklerin resimlerine bakmak yetsin bu gece bana...



Ev dekorasyonu için ilk bakışta sadece beyaz bir mumdan öte, içinde gizli olan aşkı ancak mumun fitilini yakarak bulabileceksiniz... 



Işığının dansında bronz heykeller biraz daha görünür olacaklar... Heyecana bakar mısınız?!

Biri bana hediye etse şu anda bu mumlardan inanın havalara uçarım, çocuksu sevincim geliverir saklandığı yerden... 

Sevgiler,
Gizem S.

Yorumlar