Bayram Şekeri Gratis Alışverişim



İlk kez böyle bir şey yapıyorum... Daha önce aklıma geldi ama nedense elim gitmedi yayınlamaya... 

Bayram öncesi alış veriş gezintisindeyken, Gratis'in bayram için yaptığı %50 indirimle karşılaştım... 

Eşim ve kızımın deyişiyle gratis manyağı ben dakika geçirmeden içeriye girdim... 

Aslında almak istediğim sadece bir şey vardı :) inanmadınız değil mi?!

Daha önce facebook reklamlarında dikkatimi çeken ve hiç denemediğim mat rujlardan almak istemiştim...

Fakat benden önce davranan hanımlar renklerin hepsini almışlar, beğendiğim renkleri bir türlü bulamadım...
Derken fotoğrafta gördüğünüz ruju kaptım... Açık mercan rengi diyebilirim... 

Tek tek hepsini yazmak istemiyorum, zaten fotoğrafta görülebiliyor... 

Fakat isterseniz, Floriography kremi bir ara anlatmak isterim...

Minik kuzumu da unutmadım, ona da şampuan aldım... Diğer şampuanlara oranla durulanması ve yıkama sonrası taraması kolay oluyor...

Bebak Acı Badem Sütü'nü de bir blogda okumuştum, makyaj temizleme sütü olarak denemek için aldım, çok işe yarayan bir başka özelliğini de keşfettim...
Kendime bayram hediyesi Gratis'in %50 lik indiriminden aldıklarım...

Şeker gibi bir bayram geçirdiğinizi umuyorum...


Sevgiler,
Gizem S.


Yorumlar

  1. merhabalar, ürünlerinizi iyi günlerde kullanmanız dileğiyle :)) Floriography kremi ben de merak ediyorumi gratis'e gittiğimde bazı zamanlar elim gidiyor ama kendisi hakkında bir fikrim olmadığı için vazgeçiyorum ve kokusu nasıl acaba meyve kokulu mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Floriography küçük bir yazı hazırlayacağım yakında... :)
      ilginize teşekkür ederim...

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız, düşünceleriniz benim için çok önemli...
Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim...