Tavsiye Meleğiyim...

Merhabalar,

Tavsiye konusunun blogger olduktan sonra ne kadar önemli olduğunu anladım diyebilirim... 

Çünkü almak istediğim bir ürün, gitmek istediğim bir mekan ya da denemek istediğim bir maske, bakım kürü vs. olduğu zaman google da ilk olarak bloggerların yorumlarında araştırma yapıyorum...

Çünkü detaylı, samimi ve güven veren yorumlar olduğunu düşünüyorum... 
Yani en azından ben; ürün bana gelsin de, bende şişireyim diye düşünmeden yapardım... 

Hal böyle iken En sevdiğim Nimo'nun blogunda bu konuyla karşılaştım... 
Bende deneyebilirim diye düşündüm ve Tavsiye Kanalı'na üye oldum...

Geçen gün bir davet aldım, "Çalıkuşu"nu evimizde izlemek ister misin?! diye sordular... 
Benim Minik kızım olduğu için ben gidemiyorum... Arkadaşlarımda faydalansın istedim... 




Sevgiler,
Gizem S.

Yorumlar