Çifte Kazanç...

Bilenler bilir uzun zaman önce de blog yazıyordum...
Özetle; Bir süre ara verdikten sonra, hayatımdaki olumsuzlukları unutmak adına tekrar blog yazmaya karar verdim...

Blog yazma kültürünün oldukça değişmiş olduğundan daha önce bir kaç kez bahsettim...

Bende ayak uydurdum haliyle... Gelişen teknoloji sistemlerine uyum sağlayamazsan, kendi kendine kısır döngü içinde sıkışır kalırsın...

Gelişen teknolojiye Bumerang'a üye olarak ayak uydurdum... Çoğu blog bumerang ve yazarkafe üyesi...
Hemen hemen bumerang üyesi olmayan blog yok gibi yada benim gözüme çarpmadı...

Eğer kıyıda köşede bumerangsız kalan bloglar var ise onlara tavsiyem mutlaka girin bir bakın...

Çok faydasını göreceksiniz... Blogunuzu nasıl geliştirebileceğinin ipuçlarını alacaksınız... Blog için güncel haberlere ulaşabilecek, yeni çevreler edinebileceksiniz... Küçük yarışma ve ödüllerle kendinizi şımartacaksınız...

İkili kazanç sisteminden de bahsetmek istiyorum...


Burada gördüğünüz kod ile bumeranga üye olduğunuzda referansım ile ilk adımda yayınladığın tekliften 20TL kazanç sağlamış olacaksınız... Tabi referansım olduğu için bende kazanacağım...

Bu kodu nerede ve nasıl kullanacaksınız...


Bumerang sistemine üye olurken kırmızı çerçeve ile belirtilen bölüme yukarıdaki kodu yazacaksınız...

Sistemin bu avantajından ilk kez bumerang üyesi olanlar yararlanabiliyor. Ve özellikle belirtmeliyim ki haksız kazanç elde etmeye yönelik davranışlar üyelik iptaline neden olacaktır...

Bumerang'ın senin için hazırladığı küçük ipuçlarını kaçırma...

Sevgileri,
Gizem S.

Yorumlar