Kızımla Aktiviteler: Yıldız Yaptık...


Biraz geç kalmış postlarım var...
2013'ün son ayı bizim için pek iyi geçmedi...

Anne, kız ve baba öyle bir hasta olduk ki, anlatıp içinizi bunaltmayayım yeni yılın ilk günlerinden... 

Ama kendimi güçlendirmek için (rahmetle anıyorum) canım annanemin reçetesini yaptım... 
Sizlerle de paylaşacağım, ama sonra... :)

Bizim ufaklık okula başladığından beri el becerisi, konuşması, kendini ifade edebilme yetisi çok gelişti... 

Bende fırsat, bu fırsat dedim ve internet havuzunda araştırma yaptım... Kızımla kendimize özel anne - kız zamanları hazırladım... Çünkü okul olmadığı günlerde evde çok sıkılıyor...

Bu anne - kız özel aktivitelerini yaptıkça buradan sizlerle de paylaşacağım... 
Anne olan arkadaşlarım da çocuklarıyla inanılmaz keyifli vakit geçirecekler, eminim... 


Yaklaşan yeni yıl sebebiyle, çam ağacımıza yıldız yapalım dedik... Kendi elleriyle yaptığı süsü ağaca asarken ki güveni, başarmışlık duygusunu gözlerinde gördüm...

Lafı fazla uzatmadan gerekli olan malzemelere ve yapılışına geçeyim...

Herhangi bir renkte, kalınlıkta yün ip...
Ağaç tutkalı,
Su,
Yıldız şablonu (kartondan kendiniz hazırlayabilirsiniz),
Uygulamayı yapacağınız bölgeyi temiz tutabilmek için bir örtü...

Resimli anlatımı için; kaynak...

İşte bu kadar... Hem çocuğunuz hem de sizin için eğlenceli, keyifli bir aktivite...
Kolay gelsin...

Sevgiler,
Gizem S.



Yorumlar

  1. Bayıldım bu yıldızları görünce..3 aşağı 5 yukarı tahmin edebiliyorum nasıl yapıldığını ama kaynak verdiğiniz resim gözükmüyor ve kaynak linkinden de başka şeyler çıkıyor..Yinede bir yapmayı deneyeceğim..Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzenlemeye çalışacağım... uyardığınız için teşekkür ederim...
      Yeniden hazırlayıp fotoğraflamaya çalışırım...

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız, düşünceleriniz benim için çok önemli...
Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim...