Ramazan Geldi Hosgeldi, Ben Gec Kaldim...

Düzensiz blogger olmakta üzerime yok sanırım...

Bir varım bir yok... Hayat koşturmacasından fırsat buldukça atıyorum kendimi buralara...

Birikmiş anılarımı, anlatacaklarımı, denediklerimi arka arkaya sıralamaya çalışıyorum...

O çok sevdiğim bahar beni de çarptı sanırım... Bahar geçti yazın ortasındayız; Peki ben neler yaptım...


Bol bol çiçek fotoğrafı çektim... Instagrama ekledim...

Kızım için okul telaşına düştüm, araştırdım, tanıdıklarla görüştüm, fikirlerini sordum...
Sonra çok bunaldım...


Laleleri kaçırmadım, en sevdiğim, çok sevdiğim...



Küçücük bir memleket tatili yaptım... Güzel Ankara'm da 2 hafta geçirdim... Canım ailemin yanında, anneciğimin evinde... Küçük Hanımefendi hemen arkadaş buldu kendine, çok sevdiler birbirlerini ve çok eğlendiler...

Haymana

Babamı ziyaret ettim... Konuşamadım yine, sessizce uzaktan bakabildim sadece... Neyse ki bizim ziyaretimizden sonra fırtına çıktı...


Babamın en sevdiği çeşmede durduğumuzda kızım dedesine sarı papatya topladı...


Canım kızıma söz verdiğim Harikalar Diyarı gezisini de yaptık... Hava durumu çok ilginçti Ankara'da... Bir anda bulutlar, rüzgar, şimşekler, yağmur... Harikalar Diyarından çıkarken başlayan fırtına bütün gece devam etmişti...


Teyze, Anne yarısı... Anne gibi besledi, bu da onun özel speciali... Tarifini sadece bana söyledi, "Sır" dedi... ;) 
İnanılmaz lezzetli bir yoğurt servisi... 


İstanbul'a döndükten sonra, vapurla bir yerlere gitmeye bayıldığı için güzel bir gün babasını iş yerinde ziyaret ettik...

Unutmadan;



Sizler için de özel bir şeyler hazırladım...
Yakında bir sürprizim olacak... Ufak tefek eksiklikleri tamamlamam lazım...

Takip etmek için, yukarıdan iletişim bölümünde gerekli bilgileri bulabilirsiniz...

Hayırlı Ramazanlar, tuttuğumuz oruçların kabul olmasını dilerim...

Sevgiler,
Gizem S.



Yorumlar