Bize ne yaptın 2014?!

Uzun zaman oldu yazmayalı... Şöyle bir kaç konu geriye gitseniz o kadar çok kurmuşum ki bu cümleyi ben bile unuttum sayısını..

Devamsızlıktan sınıfta kalma tehlikesi yaşayan tedirgin öğrenci gibiyim...

Bir türlü devamlılığı sağlayamıyorum...

Aklım çok dolu, sıraya ve düzene koyamıyorum... Araştırıyorum, gözlemliyorum, deniyorum, okuyorum ama iş kelimelere dökmeye gelince nutkum tutuluyor... Kompozisyon sınavlarındaki gibi ilk cümleyi kursam, devamı sökülen kazağın ipi gibi sıra sıra gelecek biliyorum... Biliyorum da o ilk cümle bir türlü çıkmıyor işte...

Naptın 2014...

Kime göre şaşalı, kime göre dibe vurduran bir yıl oldun...
Sevdiklerimizi aldın gittin, bize acı ayrılıklar bıraktın...

Yeni hayatlarda katıldı aramıza, ailelerine umudun ve mutlulukların en büyüğünü yaşatarak...
Hatta olmadık anlarda, akla gelmeyecek sürprizler çıkardın karşımıza... Ayaklarımız yerden kesildi, o kadar güzeldi sürprizlerin...

Yeni bir yaş aldık, hayata karşı duruşumuz değişti, saçımıza bir tel daha ak düştü, bir çocuğun en masum dileği ile hayallere daldık, pastamızdaki mumları üflerken...

Yeni kararlar alıp kaç kere döndük kararlarımızdan, en başta her pazartesi diyete başlayacaktık..
Haftaya da sigarayı bırakacaktık... Hatta ve hatta sevdiğimizi itiraf edecektik, o otobüs gelmeseydi...

Her seferinde bir bahanemiz mi vardı... Ne de çok seviyormuşuz bahaneler üretmeyi... Kendimize bile yalan söyledik belki de...

En kötüsü de bu değil midir?! Kendimize yalan söylemek...

Nasıl geçtiysen geçtin, çok güldürdün, çok acıttın, çok umutlandırdın, çok özlettin, çok sıktın, çok eğlendirdin, çok özeldin yada çok sıradan...

Artık gitme zamanı 2014...



Müsadenle 2015'den dileyecek güzel şeylerim var;

Herkes için geleceğe dair umudun her zaman var olacağı bir yıl ol,
Hastalıkları mümkünse uzak coook uzak tut, kimse özellikle çocuklar hasta olmasın,
Her günümüzü mutlulukla yaşayalım,
Sevdiklerimiz yanımızda, korkusuzca ama her anın keyfini çıkararak, umutla ve mutlulukla yaşayalım,
Bahar rüzgarında uçan uçurtmalarla rüzgarın dans edişi gibi ahenkli olsun günlerimiz...
Kara günleri, felaketleri, afetleri kendinden uzak tut...
Dostlarımızla içtiğimiz kahvelerin köpüklerinde yüzsün kahkahalarımız...
Ne iyi, güzel bir yıldı diyelim sen giderken...

Ve bu yazımı okuyan herkesin dileğini de yaz bir köşeye...
Unutma senden çok şey bekliyoruz... ;)

Sevgiler,
Gizem S.






Yorumlar