Anneler Günü Etkinliği Çiçeklerim


Herkese Merhaba Yeniden,

Daha önce burada bahsettiği Anneler Günü etkinliği için hazırlıklarım hızla sürüyor...

Elim durmazken, aklımdan da bir çok fikir geçti... 




Bir türlü karar veremedim... Ve internetin bize sağladığı imkanlardan da deli gibi faydalanıyorum... 

İnsanların emek vererek yaptıkları şeyler benim için yeni fikir kaynağı oluyor diyebilirim... Birebir kopyalamaktan asla hoşlanmam, esinlenmek dersem doğru tanım bu olacak sanırım... 



Anneler Günü için yaptığım ve yapmaya devam ettiğim çiçeklerimi sizlerle paylaşmak istedim... 




Elimde kalmış olan tiftik ipleri kullandım, tığ ile işlenmesi oldukça zor geldi bana... 

Pembe kenarlı çiçeğin yapılışını tarif etmem gerekirse;
* 5 zincir çekip, kapatın
* 3'lü trabzanların aralarına 5 'er zincir çekip kapatın... 
* diğer renge geçin, 5 zincirleri 10 tane 3'lü trabzan ile doldurun...

Ben tarif etme, anlatma konusunda pek beceriksizimdir, belirtmeden geçemeyeceğim... :))


Umuyorum ki aklımda olan fikri gerçekleştirebilir ve her iki annemin de sevip beğenecekleri bir şeyler yapabilirim..

Bunun içinde kısa bir yapı market alış verişi beni bekler... 

Sevgiler,
Gizem S.

Yorumlar