Chalice Yazlık Bolero...

Merhabalar,

Son zamanlarda örgü işine iyice merak salmış durumdayım, arada aklım ahşap boyamaya gitse de alerjim yüzünden bir süre daha uzak durmayı tercih ediyorum... En azından alerjimin tedavisi bitip eskisi gibi nefes almaya başlayana kadar ara vermem gerek diye düşünüyorum... 





Sizlere her örgü postunda da bahsettiğim Hanımelim.net'ten inanılmaz güzel şeyler öğreniyorum...

Bu örmüş olduğum boleroda oradan... 

Aslında bebek battaniyesi modeli idi... Ama elimde kalan ipleri değerlendirmek ve nasıl durduğunu görmek için deneme olarak ördüm... Çok hoşuma gitti, yazın serin akşamlarda giyebileceğim bir şey olur diyerek örmeye devam ettim... Sonuç olarak böyle bir şey çıktı ortaya... 

(Flaşsız Çekim)

Ören Bayan merserize ip, 5 no şiş ile ördüm... Cam göbeği renginde...
M Beden giyiyorum, arkasını 83 ilmek başladım, önleri 43 -43 ilmek ile başladım... 

Modele Hanımelim.net'ten ulaşabilirsiniz... 

Sormak istediğiniz herhangi bir şey olursa bana yazabilirsiniz... 

(Flaşlı Çekim)


Beğendiğinizi umuyorum...

Sevgiler,
Gizem S.

Yorumlar