AVON / ANEW / Opulent Mauve

Yeteri kadar su içmeyen biri olarak tüm kışı kurumuş eller, çatlamış dudaklar ve pul pul dökülen bir cilt ile bitirdim... 

Sürdüğüm kremler, kullandığım losyonlar, lip balmlar pek işe yaramadı... Çünkü sadece dışarıdan destekle kuru ciltten kurtulmak kolay olmuyormuş anladım... 

Son 1 yıldır Avon temsilciliği yapmıyorum... Sıkıldım... 
Bana getirisi pek olmuyordu.. Kendime verdiğim ürün siparişlerinde kotayı dolduramadığımdan, yüzü astarını geçiyordu...

Anew makyaj serisinin hep yaşlanma karşıtı ürünler olduğunu düşünüyordum... Rujlarıyla tanışana kadar... 

Avon temsilcisinde görüp, denemek üzere aldığım bir ürün oldu... Kırmızı tonlarında olduğunu düşünüyordum ki; çok hafif gül rengine yakın bir pembelikte olduğunu görüp iyi ki almışım dedim...

(flashsız / flashlı)

Sürümü o kadar yumuşak ki dudaklarınızın üzerinde kayıyor... Çok hafif şekerli bir kokuya sahip... 

Dudak görünümünü düzgünleştiren ve SPF15 koruması olan bir ürün...

Onlarca lip balm, krem denediğim kupkuru dudaklarımı 2 günde toparladı... Gerçekten mucize şekilde düzgünleştiriyor, çatlamış, soyulan dudaklarım çok kısa sürede pürüzsüzleşti...

(flashsız / flashlı)

Eğer doğal bir görünümden ziyade rujum belli olsun, makyajım da dudaklarım ön plana çıksın istiyorsanız Anew Opulent Mauve rengini tavsiye etmiyorum... Bu serinin diğer tonlarını denemediğim için onlarla ilgili fikir veremiyorum... 

Anew Dudak Görünümünü Düzgünleştiren Ruj serisinin bu tonu dudaklarınızda oldukça doğal bir görünüm sağlıyor...

Çevrenizde Avon temsilcisi varsa indirimleri takip edip, oldukça uygun bir fiyata sahip olabilirsiniz...

Sevgiler...
Gizem S.

Yorumlar