Tavsiye Meleği, Gurme Melek Yolunda...




Sizlere daha önce burada Tavsiye Meleği olduğumdan bahsetmiştim...

Aradan geçen zamam içinde Tavsiye Kanalından her hafta düzenledikleri etkinliklerle iligli davet alıyordum...

Bir türlü katılamamıştım ve neler kaçırdığımı gördükçe üzülüyordum... Minik kızımdan sonra etkinliklere katılım konusunda daha çekimser kalıyordum...


Geçtiğimiz günlerde Teremyağ Gurme Kaymaklı'yı Şefika Günyel nam-ı diğer CHEFİKA'nın tarifleriyle deneyimlememiz için bir paket geldi...

Oldukça albenili pembe bir kutuyla karşılaştım...



Gurme Melek magrneti ve tarif defterlerine bayıldım...

Teremyağ Gurme Kaymaklıyı kahvaltılarımızda, tostlarda kullandığım bir ürünken; şimdi yemekler ve ikramlıklarda kullanıp lezzet farkını keşfedeceğim bir yolculuğa çıkıyorum...

Simiwich ve Simitost yaparken kullandım bile...

Bu lezzet yolcuğunu takip etmek ister misiniz...
İnstagram/ gizemsyln

Sevgiler,
Gizem S.

Yorumlar

  1. banada geldı bu paket

    blogumda cekılsım var beklerım sevgıler

    YanıtlaSil
  2. Elinize Sağlık:) Teremyağ Gurme Kaymaklı ile harika tarifler yapacağınıza eminiz:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız, düşünceleriniz benim için çok önemli...
Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim...