Pratik Çözümler DIY - Kulaklık Dolaşmasın...

Akıllı telefonlar çıktı çıkalı başımız biraz dertte gibi... 
Yüklediğimiz uygulamalar her adımımızı izliyor, biliyor muydunuz...
Oyun yüklemek istediğinizde;
  • Arama bilgileri, rehber kaydı, kamera görüntülerine erişmek istiyor?! -_-
  • İzin verilsin mi?!  '.'
  • Hayıııır... <_<
  • Sil... 
Halbuki çok basit, canım sıkıldığında sadece oyun oynamak istiyor, çocuk yanım... O kadar... 
Oyunda şansım iyi gitmedi... 


Müzik dinlemek yada araçtayken kulaklıkla konuşmak istersiniz... Fakat kulaklık çantanın içinde bildiğin kör düğüm olmuştur...Çözmek için uğraşır dururuz... Sizin başınıza gelmiyor mu yani... 

Saçma bir şeylerde olsa benim için bazı şeylerin bir düzeni olmalı... Elimi attığımda kullanılabilir bulmalıyım, pratik olmalı...

Peki bu malzemelerle ne yapabilirim... 



Şu internetin sağladı faydaları saymakla bitiremeyeceğim... 

Yanılmıyorsan ig de gördüm... Kulaklıkların dolaşmaması için güzel ve sevimli olduğu kadar yapımı da kolay...

Ama pratikliği tartışılır... :) 

Tek ihtiyacınız biraz ilham, gerisi size kalmış...

Düzenli bir çanta için kulaklık organizeri(!-benbuldum-) ile başlayabilirsiniz... 


Benim ilhamımla mor üzerine beyaz puantiyeli bir kulaklık organizerim oldu... 


Kuruduktan sonra dilerseniz sprey vernik ile tamamlayabilirsiniz... Püf noktası mandalın birleşme yerlerini spreylemeyin yapışabilir...

Sonrasında kulaklığınızı sarın, çantanıza atın, bulması oldukça kolay olacak...

Daha önce de dediğim gibi pratikliği tartışılır... :/



Ben çok eğlenerek yaptım bu organizeri... Sanırım devamı da gelecek... Her rengini seve seve çalışabilirim... 
Biraz tezcanlı olduğum için çok kısa sürede bitiyor olması beni sıkmıyor... 


Sevgiler,
Gizem S.


Yorumlar

  1. severim pratik işleri.hele o kulaklığı çantadan çıkartırkenki çektiğim çile için değer bunu yapmak hatta boyamadan bile kullanabilirim:))sevgiler

    YanıtlaSil
  2. bana lazım bundan :))
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız, düşünceleriniz benim için çok önemli...
Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim...