Yeni Keşfettiğim Bloglar...

Blog Deposunu duymayan var mı?!

Ben oradan ilgi alanıma göre yeni bloglar keşfediyorum... Çok hoş, güzel şeylerle karşılaşıyorum... 

Yine Blog Deposunda gezinirken Sevgili Pembe Kreasyon'un bazı blogların sıkıntısı ile ilgili bir içerik yayınlamıştı... Bir birimize destek olunabilecek bir etkinlikten bahsetmiş, hemen katıldım tabii.. :) 

İlgi alanım dahilinde bir çok blogu takip ediyorum, o yüzden ilgi alanı dışında olan bloggerları zorunlulukla takip edecekleri bir duruma sokmak istemiyorum... :))


Ben hayata dair aklıma takılan, gördüğüm, deneyimlediğim, beğendiğim yada beğenmediğim, tattığım her şeyi anlatmaya çalışıyorum... Kısaca söylemem gerekirse "gizemce hayat" ... :) 

ig'de özel ve blog adresi gizemsyln'dır...
twitter/Gizemce Hayat 
Pembe Kreasyon - hobi üzerine kurulmuş olup, kendin yap projeleri, moda, çeyiz, evlilik hazırlıkları, acemice yaptığım yemekleri, gezdiğim, gördüğüm, merak ettiğim her şeyi paylaşıyor...

Margazitce El emekleri, hobi çalışmaları, hamur işi, geziler... Kendi yaptığı veya beğendiği her şeyi paylaşıyor...

Yasemin'in Kozmetiği Kozmetik, aksesuar, moda, kitap... Kısaca aklına ne gelirse paylaşıyor...


Blog Deposu nu mutlaka takip etmelisiniz. Blogunuzu tanıtabileceğiniz bir platformdur... 


- '36 buçuk ayakkabı numaralı kız'  gezip gördüğü yerleri, yaşadığı paylaşılası sevinçlerini, kimi zaman iç mimarlık mesleği ile ilgili bilgiler vermeyi, fotoğrafladığı şeyleri aktarmayı sevdiği kişisel bir blog... 


Şulem Yemek kategorisinde olsa da ,tipik yemek blogu değilSağlıklı beslenme, spor, diyet, hayata dair bir çok şey paylaşıyor...


Kendine Moda  Dikiş, moda, tasarım, kız çocuk kıyafetleri ve elinden geldiğince yaptığı diğer hobi ve mutfak maceralarını paylaşıyor...


- Leopar Delisi Moda, trendler, yeni çıkan ürünler, kullanıp beğendiği ürünler vs. hakkında yazılarını paylaşıyor

Makyajbox  makyaj, güzellik, cilt bakımı ve kendine dair herşeyi paylaşıyor. Birde Makyajbox adına youtube kanalı var izlemek isteyenleri bekliyor. İnstagramda ise çok daha aktif orda da @makyajbox olarak bulabilirsiniz :)


İgneiplik henüz blogger olarak yeni olduğunu ve  diktiği her şeyi paylaşıyor...


- Bayan Bakımlı Blogunda makyaj uygulamaları, makyaj ürünleri incelemeleri, moda, alişveriş, indirim haberleri gibi konulara yer veriyor. İlgisini çekenleri bloguna davet ediyor... 


Biraz Makyaj Biraz Bakım Makyaj, bakım, kozmetik üzerine, incelediği ürünleri paylaşıyor, Blogundaki tüm görseller kendine ait, fotoğraf çekmeyi sevdiği için fotoğraflarına çok özen gösteriyor...


Minik Kuş Şule  Kozmetik, kitap, kişisel bakım, tesettür modası vb. konularda yazıyor. Kısacası istediği konuları yazan kişisel bir blog...

''DMK blog..'' Blog konusu tekstille ilgili olan her şey diyebiliriz. Moda, giyim, keçe, renkler, müzik olan keyifli bir blog...

Tak takıştır & giy yakıştır henüz 2 ay önce açmış blogunu ve moda, makyaj, diy projeleri ve saç modelleri ve aklınıza gelebilecek her şeyi paylaşıyor.. 

- "Benim Tatlı Hikayem" Adı üstünde tatlılarla hikayelerini anlatıyor blogunda. Kurabiyelerinden, cupcake ve pastalarından ve onların tasarımlarının hikayesinden bahsediyor. Etaminlerini sergiliyor. Havadan sudan da yazılar yazıyor. Üşenmediği zamanlarda okuduğu kitapları anlatıyor. Her ay bir yemek tarifii veriyor. Kısaca dinamik ve keyifli bir blog... 

maliye35.blogspot.com.tr kozmetik üzerine paylaşımları var. İlgisini çekenleri bloguna davet ediyor..

Hanife Gençtürk  keçe çalışmalarını, ürün değerlendirmelerini ve severek yapıp yediği yemek ve hamur işlerini paylaşıyor. Facebook sayfasından da ulaşabilirsiniz.

Kavunlu Macaron Okuğu kitapları, izlediği film ve diziler hakkındaki yorumlarını paylaşıyor...

Değmesin Yağlı BoyaZarif modern blog tasarımları Nam'ını çok duyduğum, arada misafir olduğum bir blogdur... Diğer blogu Cafe Huzur Sanal alemdeki huzurlu arka bahçem olarak betimliyor... 

- Muptezell Çok yeni bir blogger, kategorisi yok... İçinden gelen, sinirini bozan, mutlu eden, okuduğu kitaplar ve izlediği filmleri yazmayı planlıyor... 


Morlu Mutfak  Yine çok yeni bir blogger... Yemekleri, hayatına dair güzel şeyleri paylaşmaya özen gösteriyor... Her zaman bekliyor...

Yüzyıllık Konak ...a da ulaşabilirsiniz buradan...

Barış Ege'nin Annesi paylaşım için teşekkürler...

4.5 yaşındaki kızımdan fırsat buldukça bloglarınızı ziyaret edeceğim... En kısa zamanda hepinize tek tek döneceğim... Takibe alıp, bol bol yorumlaşmak dileğiyle... 
  
Sevgiler,
Gizem S.

Yorumlar

  1. Merhabalar bende sizi etkinlik aracılığıyla keşfetmiş bulundum :) izlemeye alıyorum blogunuzu bana da beklerim . Sevgiler.
    http://sadecebiyasam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz, ilginize teşekkür ederim...
      Sevgiler,

      Sil
  2. Güzel bloglar bende takip ediyorum efendim.

    YanıtlaSil
  3. Bende sizi etkinlikten buldum. Bloğunuz çok beğendim takipteyim..Banada beklerim
    http://morlumutfak.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz... :) Teşekkür ederim...
      Sevgiler...

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız, düşünceleriniz benim için çok önemli...
Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim...