Mükemmel Saçlarla Göz Kamaştırın...

Biz kadınlarım güzellik sırlarının en başında pırıl pırıl, ipek gibi bakımlı saçlar geliyor... Güneşte parıldayan saçlara hep özenmişimdir...

boyama işlemi, güneş, deniz, yanlış bakım ürünleri kullanımı sonucu saçlarımız gereğinden fazla yıpranıp canlılığını ve parlaklığını kaybediyor...

matlaşıyor, çabuk kırılıyor...

benimde doğumdan sonra çok ciddi saç problemim vardı... avuç avuç döküldü saçlarım... günlük ortalama 100 tel dökülmesinin normal olduğunu biliyorum ama çok üzüldüm... tabi bu süre zarfında hiç bir bakım uygulayamadım...

küçük bir çocukla ilgilenmek ciddi sorumluluk ve zaman isteyen bir durum... anne olanlar bilir... o nedenle profesyonel bakım için harcayacak vaktim pek olmuyor maalesef...

düşündümde evde uygulayabileceğim saç bakım kürleri mutlaka vardır... bizim ufaklık uyuduktan sonra gecenin bir saatinde yapabilirim...

internette bir çok doğal maske, kür tarifi var... içlerinden içeriği kolay bulunabilen, kolay uygulanabilen bir tarifi seçtim... aynı zamanda bir arkadaşımdan da teyit ettim...
boyalı, yıpranmış, dökülen saçlara; parlaklık, canlılık ve yumuşaklık kazandırıyor... tarife gelince;
Eğer saçlarınız uzunsa ve gürse karışımın ölçüsünü arttırabilirsiniz...
- 2 çorba kaşığı zeytin yağı...
- 1 çorba kaşığı badem yağı...
-1 çorba kaşığı avokado yağı...
bunları karıştırıp biraz ısıtın, sonra saçlarınıza iyice yedirin... 20 dk. sonra saçlarınızı her zaman ki gibi yıkayın... eğer bone takarsanız bekleme süresinde üzeriniz kirlenmeyecektir... hafta 1 kere uygulayabilirsiniz...
sonuç olarak saçlarınızdaki değişime inanamayacaksınız...

Yorumlar