Hello Kitty Bere...

kafamın karışık olduğu, üzgün olduğum, aklımdakileri dağıtmak istediğimde örgüye sığınıyorum... her ilmek atışımda sanki unutuyorum içimden geçenleri... hobi olarak da ilgilendiğim oldu... bir çok model yaptım şimdiye kadar...

yakın zamanda kaybettiğimiz babamın üzüntüsünü hiç bir şey unutturamaz bana... ama yine sığındım örgüye... iplerin arasında kaybolduğum bir anda çok sevdiğim yiğenim için bere yapmak istedim... bir de en sevdiği karakter hello kitty olunca, gözümde canlandırdığım tasarım için başladım örmeye...

çocuğunuzun baş ölçüsüne göre dikdörtgen iki parça örmek gerekiyor... örgünün sonlarına doğru her iki yandan 2 şer ilmek arttırıyorsunuz... 4 sıra arttırarak örmeye devam edip, bitiriyorsunuz... iki parçayı birbirine diktikten sonra yüzünü işlemek kalıyor...

yüzü için;
gözler: 4 ilmek ile 7 sıra örülmeli...
burun: 6 ilmek 8 yada 9 sıra örülmeli...
bıyıklar: dilediğiniz uzunlukta zincir çekip dikin...
fiyonk: 10 ilmek ile 14 sıra örülmeli... sonra 12 ilmek 3 sıra örülmeli ve dikdörtgen parçanın ortasından dikilmeli...

çok eğlenceli ve bir günde bitiyor... ve çocuklarda çok beğeniyorlar... Yapmak isteyenlere kolay gelsin... :))

Yorumlar