Istanbul...

-- 5 yıl öncesinin Istanbul izlenimim... eski defterleri karıştırdım biraz...
.......................................

geçtiğimiz hafta sonu İstanbuldaydım... uzun bi tren yolculuğundan sonra hiçde yorgunluk hissetmeden çıkmıştım Haydarpaşa Garından...çok sevdiğim arkadaşlarımla birlikte olacak olmamın verdiği mutlulukla...

henüz ikinci gelişimdi İstanbul'a... yıllar sonra ikinci gelişim... Haydarpaşa garından bi arkadaşım aldı beni ve yola çıktık... 

I. Köprüden geçerken... hep o resimlerden bildiğim, yağlı boya tablolarından izlemeye doyamadığım manzarayla karşılaştım... büyülendim... elimi uzatsam tuale dokunabilecekmişim gibi geldi... gri gökyüzü bile yakışıyordu şehre... deniz, kıyının kıvrımları, dalgarı yırtan gemiler... rüya gibiydi sanki... gerçekliğine inanamayacağım o mükemmel tabloda sönük, mat bir renk olmuştum... gözlerimi diktim o puslu manzaraya ve öylece baktım... o an hiç bitmesin istedim işte... İstanbul ve benim buluşmam...

çok güzel bi hafta sonu geçirmiş olmam, ankaraya döner dönmez işe gelecek olmamı unutturdu bana... sanki kopmak istemedim, dönüş için gara tekrar geldiğimde...


Yorumlar