Online Alış - Verişte Yeni Keşfim...

Merhabalar,

Bekarken yoğun çalışma temposundan vakit bulamadığımdan dadandım online alış-veriş sitelerine... Güvenilirliğini kime sorduysam cevap veremiyordu... Açıkcası bende bek güveniyordum diyemem...
Evlendim, devam etti... Bir cesaret 1-2 bir şeyler alayım derken, kapıldım diyebilirim... Henüz tehlikeli boyutlarda değil... Kendimi batırmayacağım... Çünkü kredi kartı kullanmıyorum... :))

Bir kaç hafta önce bir blogda mı yoksa facebook tanıtımlarında mı rastladım emin olamadığım bir siteye takıldım... 


Her gun mutlaka girip yeni ürün olarak nelerin eklendiğini kontrol ediyorum... 

İşi kolaylaştıran, çok beğendiğim ürünlerde aldım... 
Soguk su sürahisine buzdolabında yer aramaktan kurtulduğum ürünü; yassı damacana... O kadar sevimli ki... 

Buzdolabının kapağına çok rahat sığıyor, bu sıcaklarda anında ulaşabileceğin buzzz gibi su için mükemmel bir ürün bence...



İkinci benim için hayat kurtaran ürün ise; ayakkabı rampası...
Ayakkabı dolabım pek bir karışık, çünkü eşimin de en az benim ki kadar ayakkabısı var... hepsini düzenli koyunca bir rafa en fazla 2 ayakkabı sığdırabiliyordum... Mecburen bazıları üst üste istifleniyor ve deforme oluyordu... Bu ürünü görünce kaçırmadım 2 set aldım (1 sette 3 adet rampa var)... Artık her rafa 4 çift ayakkabı sığdırabiliyorum ve ezilmiyorlar... Yakın zamanda 2 set daha gelecek... ;)




Ve şimdilik aldığım son ürün... Dondurma ve Meybuz kalıbı...
Bunun almamanın neden kızım... Kilo almasında biraz sıkıntı yaşıyoruz... Doktorumuzun verdiği kalori desteğini bir türlü yediremedim, içiremedim... Çözüm olarak evde kendim sütten ve sahlepten dondurma hazırlayıp içerisine kalori desteğini eklemenin işe yarayabileceğini düşündüm... 

İşe yaradı... Her gün alması gereken besin desteğini yaptığım dondurmalardan yiyerek alıyor... Mutluyum,  çok mutluyum...

Ciddi olarak işe yaracağını düşündüğüm bir çok ürünü uygun fiyatlara sahip olabiliyorsunuz... Benzer sayfalarla karşılaştırdığımda (site ismi vermek istemiyorum) tüketici olarak uygun olduğunu söyleyebilirim... Çekmece düzenleyicilerinden de yakın zamanda alacağım gibi görünüyor... 

Benim gibi kredi artı kullanmayanlar için en sevdiğim şey ise kapıda ödeme kolaylığı sağlıyorlar...  

Buyurun sizde keşfedin, hayatınızı kolaylaştıracak bir üründe siz bulabilirsiniz...


Gizemden Not: Reklam amacı güdülmeden kişisel görüşlerimi paylaşmak istedim...

Yorumlar