Ponpon Yapımı

Herkes hayatında bir kere ponpon yapmıştır diye düşünüyorum...

Ben yeni denedim... Google da araştırdığımda çatalla ponpon yapımını gösteren bir sayfa buldum... 
İlginç geldi...

Çünkü elimde denediğimde başaramadım... 

Birde yuvarlak bir şeyle -kasnak diyeyim- yapım örnekleri var, onu da beceremedim... 

Sonra keşfettiğim sayfa sayesinde kendime ponpon yapımın da kullanabileceğim bir alet yaptım... 

Çok eğlenceli ve çok kolay oldu... 
Sizlerle de paylaşmak istiyorum...

Mukavvadan bu şekli kestim... 

Boyutunu kendim ayarladım, siz ne büyüklükte ponpon istiyorsanız ona göre ayarlayabilirisiniz...


İpi kestiğim mukavvaya bolca doladım...



Sonra açık kısmından çok sıkı bağlayıp düğüm attım.... 
İpi çıkartıp uçlarından kestim... 
Elimle şekil verdikten sonra istediğim yuvarlak forma getirene kadar makasla kırptım...



Ve çok cici bir ponpon yaptım... 


Mutlaka deneyin, benim gibi elde yapamıyorsanız tabi :)))

Sevgiler 
Gizem S.

Yorumlar