Sevgililer Günü Hediyem Avon'dan...

Ailemizde özel günler hep kış aylarına toplanmış... O nedenle dışarıda pek program yapamıyoruz...
Yaz aylarında da iş nedeniyle dışarıda program yapamıyoruz...

Hafta sonu Şans Böceğine misafirdik... Kızlarımız keyifle oynarken, bizde avon ürünleri, katalogları ve testerları arasında kaybolduk... Eşler de Ps oynadılar... 

Doğum günümde çok hoş bir sürpriz yapmıştı eşim... 
Sizde benim gibi koleksiyon ve tasarım ürünleri sevenlerdenseniz, eminim bayılırsınız... 
Bende onun için bir sürpriz yapmak istedim... 

Sevgililer gününde ranta kapılanlardan oldum... 

Saat, çanta dedin mi bende akan sular durur... Bu sevgimden dolayı eşime saat almak istedim... 


Klasik dore kadranın bir tarafında sanki iç mekanizması görülebilirmiş gibi tasarlamışlar...Özellikle kadranına bayıldım...  Kahve rengi kayışı ve dore çerçevesinin renk uyumu saati şık gösteriyor...



Alttaki fotoğrafta daha detaylı görülebiliyor...


Eşim beğendi saati, kayışının kısa olması tek dezavantajı oldu... Avon, saat gibi aksesuarların kayışlarının biraz daha uzun tutmalı...


Sevginizin hiç eksilmeyeceği, aksine şarap gibi yıllandıkça güzelleşeceği günler dilerim... 

Sevgiler,
Gizem S.

Yorumlar