Fikri Mühim'im, Signal White Now Gold'u Denedim...

Merhabalar,

Bu sıcaaak İstanbul gününde dışarıya çıkmaktansa evde oturup, eksiklerimi tamamlamak istedim...
Mecburen çıkmak zorunda kalanlara da Allah güç kuvvet versin...



Geçtiğimiz haftalarda Fikri Mühim'de katılmış olduğum pazar araştırma anketlerinden sonra Signal White Now Gold paketi elime ulaştı...

Paketi alır almaz içerik girmek istemedim... Deneyimledikten sonra fikirlerimi yazmak bana göre daha doğru geliyor...



Paketin içeriğinde deneme boyu, seyahat boyu da denilebilir diş macunu tüpleri, Gratislerde kullanılabilinecek indirim kuponları, Signal Ultra Reach diş fırçası vardı... Oldukça cömert hazırlanmış bir paketti diyebilirim... Mini Signal White Now Gold tüplerinin çoğunu çevremdeki dostlarımla paylaştım... Yakında çıkacağım tatil için kendime de ayırdım...

İlk denememden sonra, beklediğim beyazlığı sağlayamayacak diye düşünmedim dersem yalan söylemiş olurum....



Bilirsiniz cilt bakım, saç bakım ürünleri devamlı kullanımlarda etkilerini daha iyi gösterirler; Signal White Now Gold'da öyle... İlk kullanımda ve kullanmaya devam ettiğinizde dişlerinizdeki beyazlığı sizde fark edeceksiniz... Kahve, çay, sigaranın sararttığı diş renginizin her kullanımda daha da açıldığını, Signal White Now Gold'un içindeki diş hekimlerinin diş beyazlatmada kullandığı mavi kovarin sayesinde göreceksiniz...

Genel olarak diş macunlarının içeriğindeki baskın ve acı nane tadından çok hoşlanan biri değilimdir... Ferah nefes sağlamak adına dilimin yanması, ağız temizliği duygusunu bazı zamanlar eziyete çeviriyor... Signal White Now Gold'u denediğim sırada dikkatimi çeken ağzımı yakmadan ferah nefese kavuşabildim...



Özgüvenle, ışıl ışıl #gülümsemekiçin Signal White Now Gold tavsiye ediyorum...

Sevgiler,
Gizem S.




Yorumlar