Fikri Mühim'im; Maggi Çorba Çeşnisini Denedim...

Nerelerdeydim kısmına sonra geleceğim, bomba gibi bir haberle...



Bizim ahali çorbaya bayılır... Hele evimizin en küçük gurmesinin baş tacı Domates Çorbasıdır. O gün evde domates çorbası pişmişse onun için bayram havasıdır....

Çok geç kaldım ama geçen yıl mevsiminde domates konservelemeyi öğrendim ve başardım... Bu kış, yazdan konservelediğim domateslerle çorbalarımı, yemeklerimi pişirdim diyebilirim....

Evimin en küçük gurmesi, konserverlenen domateslerle ve kavrulmuş unla yapılan domates çorbasını pek beğenmedi... Un kavurmayı beceremedim... Ya çok kavurdum, ya da çiğ kaldı...



Fikri Mühimden gelen Maggi Çorba Çeşnisi ile denediğimde ise severek yedi... Uzun zamandır yasak olan domates çorbasının yasağı kalkacak gibi... Mühim kitimle gelen saklama kutularının şirinliğine bayıldığımı belirtmeden de geçemeyeceğim... 

Pilavlarınızda bulyon tercih ediyor ve seviyorsanız, Maggi Çorba Çeşnisini de çorbalarınızda denemelisiniz...

Benim çekinmeden kullanmamın sebebi ise; koruyucu ve renklendirici madde içermemesi.. Hazır gidalarda kullanılan ve insanlara bir şeyin tadının güzel olduğu hissini veren kimyasal Mono Sodyum Glutamat (MSG) içermemesi oldu... Çeşniyi kullanırken, sadece un değil, baharat, tuz ve yağ eklemenize de gerek kalmıyor...


#BenimÇorbam tabi ki tavuk suyuna domates çorbası...

Son olarak;
Bir Fikri Mühim olarak, platformun göndermiş olduğu ürünleri tarafsızca yorumlayıp, sadece rahatlıkla kullanabileceğim yeni ürünleri sizlerle paylaştığımı özellikle belirtmek istiyorum... 

Sevgiler,
Gizem S.

Yorumlar