Haberlerim var...

Yine uzun bir süre ortalıktan kayboldum... Çok geçerli mazeretlerim var...
Şimdi ise hızlı bir giriş yaptım, ki biriktirdiklerim kaybolmasın...Atlamayayım bir şeyleri...

Hayat iyi, kötü sürprizlerle doluymuş gerçekten...
O müthiş sürprizlerden biri de bizim evimize uğradı....

Uğradı uğramasına da, yüzümüzü güldürdüğü kadar, endişe denizinde de bol bol yüzdürdü...

Ailemize yeni biri geliyor... Buralardan uzak kalmama sebep biraz da bu neden diyebilirim...


Küçük adam ayak seslerini duyurduğunda, instagramda bu fotoğrafı paylaşmıştım...

Neyse ki son zamanlarımı biraz daha rahat geçiriyorum, ona kavuşacağımız ana kadar da rahat geçmesini diliyorum... Gebelik şekeri ile tanıştığım ve zorunlu diyet yaptığım için başlarda oldukça sarsılmış, kilo almamaya başladığım içinde itiraf etmeliyim ki sevinç duymuştum...

Artık yürürken, artık ayaklarım görünmüyor...



Bir yandan canım kızımla doya doya vakit geçirip, onun mutlu olmasını sağlamaya çalışırken, bir yandan da bebek hazırlıkları için; araştırmalar, hangi ürünler seçilmeli incelemeler yapıyorum...

Sanki ilk kez anne oluyormuş gibi heyecanla karışık bir durumdayım bu günlerde...


İnternet alış verişini sevdiğimi her fırsatta söylerim... Daha önce kızım için ürünlerini beğenerek ve severek kullandığım yerlerden, bu kez de küçük adam için sipariş verir oldum...

Kostümün hazır, sahne seni bekliyor...

Bu güzel gece de dilerim ki, isteyen herkes annelik duygusunu tatsın...
Ve dualarınızda benim içinde yer ayırır mısınız?!  Sona yaklaşırken, her şey yolunda gitsin istiyorum...

Sevgiler,
Gizem S.






Yorumlar