Fikri Mühimim; Gliss Million Gloss Denedim...

Yine bir #muhimkit ile yaşadığım deneyimimi aktaracağım...
Daha önce burada ve burada Fikri Mühim üyesi olduğumdan bahsetmiştim...

Fikri Muhim'in Schwarzkopf Gliss ürünlerinin pazar araştırma anketinden sonra sürpriz bir şekilde Gliss Milion Gloss şampuan paketi gönderildi...

Daha önce de Gliss'in ürünlerini severek kullanmış biri olarak yeni çıkan seriyi denemek içinde heyecanlandım...

Bir dönem saçlarımla çok oynadım... Kolay kolay renk değiştirmeyen ben radikal bir kararla daha önce hiç denemediğim bir renk denedim... O dönem saç uçlarım inanılmaz kuruydu, saç kırılmalarım ve rahat taranmama sorununu Gliss'in Oil Nutritive Sıvı Saç Kremi ile çözebildim...

Ultimate Repair ile yıldızımız hiç barışmadı... Sevemedim, dokusu, kokusu, saçlarımı yıkadıktan sonraki bakım ve temizlik hissini sevemedim...

Schwarzkopf Gliss Million Gloss deneyimim de ise; Saç yapım boya işleminden dolayı uçları oldukça kuru ve mattı... Yıkandıktan sonra bile o parlak hissi alamıyordum... Schwarzkopf Gliss Million Gloss'u ilk denediğimde vaad edilen parlaklığı verecek mi diye saç uçlarımı ayna karşısında inceledim durdum... Saçlarımın matlığından kuaförüm de yakınırken, bir kaç kullanımda gözlemlediğim değişim beni memnun etti...

Henkel.com.tr den alınmıştır.

Bu tarz ürünler devam ürünleriyle birlikte kullanıldığında daha etkili sonuç alınıyor... 

Schwarzkopf Gliss Million Gloss serisinin kuru ve parlaklığını kaybetmiş saçlar tipleri için uygun olacağını düşünüyorum... Zira yağlı bir saç tipine sahipseniz daha çok yağlanması durumuyla karşılaşabilirsiniz...

Işıltılı ve pırıltılı şeyleri seviyorsanız Schwarzkopf Gliss Million Gloss'un ambalaj tasarımını da seveceksiniz... 
Ürünün kokusunun saçta kalıcılığı çok etkili fakat rahatsız edecek kadar ağır değil... Deneyen arkadaşlarım kokusunu çok sevdiklerini söyledi... 

Yorumlar

  1. ben de kullandığımda fena bulmamıştım diye hatırlıyorum..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız, düşünceleriniz benim için çok önemli...
Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim...