Denedim, Anlatıyorum... (Saç Bakım Kürü)

Daha önce bahsetmiştim, saçlar için bakım kürü araştırıp en kolay uygulanabilen tarifi eklemiştim... (burada)
sonunda kendime vakit ayırıp denedim... aktarlarda satılan yağlardan aldım, yalnız ben tarife bir de susam yağı ekledim... 

uygulaması çok ama çok kolay... yıkarken de, hani sonuç olarak yağ, nasıl çıkacak ki diye düşünmedim değil... korktuğum gibi olmadı... saçlarımın fotoğrafını çekmedim, keşke çekseymişim... 

sonuca gelince; parlak ve yumuşacık saçlarım oldu...  ilk kullanımda "hadi canım hemen etki edecek değil ya!" diye düşünebiliyor insan... ben şaşırdım değişime... içinde ne gibi kimyasallar olduğunu bilmediğimiz ürünlere dünya kadar para dökmektense, aktardan 4 yağı cüzdan yakmayacak bir fiyata alıp yapılabilinirliğini öğrenmiş oldum... 


şiddetle tavsiye ediyorum... 2. kez denemiş ve etkisi görülmüş oldu...

Yorumlar