Hava Soğuk Olsa da Başımız Sıcak ve Rengarenk...

Kadın, erkek, çocuk demeden hepimiz bere kullanıyoruz...
Kimisi bere tutkunu, neredeyse her kıyafetine uygun bir bereleri var...
Kimisi başımı üşütmeyeyim yeter modeli, rengi önemli değil diyenlerden...
Hava ne kadar soğuk, kapalı olursa olsun içimizi de ısıtacak cıvıl cıvıl bereler...

Örgü örmekten ne kadar keyif aldığımı anlatamam... Bu aralar bir boyunluk örmekle ile haşır neşirim ama kış bitmeden bir tanede bere örmeyi düşünüyorum... Şöyle bere modelleri neler bir bakayım diye aranırken birbirinden güzel modeller çıktı karşıma... Bende sizlerle paylaşmak istedim...




Örmekte olduğum boyunluğu en kısa zamanda fotoğraflayıp paylaşacağım sizlerle... Beğenecek misiniz merak ediyorum... Küçük bir not olarak yazmak istedim...

Benim gibi örgü örmeye bayılanlar için küçük bir kılavuz niteliğinde diyelim...




Ben en çok kahverengi örgü üzerine, turkuvaz renkli kurdalesi olanı sevdim....

Yorumlar