Mimlendim... Mimledim...

Merhabalar, 


Güzel bir gün geçirdiğinizi umuyor ve diliyorum... 
Şimdiye kadar bloglarda çok güzel mimler okudum... özenle ve keyifle cevaplanmış mimlerdi okuduklarım... 


Tatlı Su Balığım mimlemiş beni, kendisine teşekkür ediyorum ve cevaplarıma geçiyorum...

1. Ölmeden görmeyi istediğin bir ülke var mı? Neden orası? 

Mısır'ı görmek isterim... Kendimi bildiğimden beri Mısır Mitolojisine merakım var... Özellikle Gize Piramitlerini görmek isterim...

2. Kış mı? Yaz mı? 

iki uç nokta :)... ortası olsa daha iyi olur kanısındayım... ne tir tir titreyeyim, ne de sıcaktan fenalık geçireyim...

3. Hiç saçının tamamını boyattın mı? Pişman mısın? 

Evet, bende o hatayı yapanlardanım... Bir arkadaşıma uyup çiğ sarıya boyatmıştım... Tam bir felaketti...

4. Blog'umda en çok ne tarz konular görmek isterdin? 

Bu hali güzel, sayende bir çok çekilişten haberdar oldum... Genel olarak bloglarda ilk incelediğim konu, denenmiş ve fikir beyan eden konular oluyor...

5. Yaptığın en çılgınca şey neydi? 

Ehliyetsiz, arabayı kaçırmaktı... 18 yaşından küçüklere ve ehliyetsizlere sesleniyorum; ben yaptım siz yapmayın, sorumluluk sahibi olunca yaptığım şeyin inanılmaz yanlış olduğunu anladım...

6. En sevdiğin tatlı nedir? 

Sütlaç...

7. Hiç bıkmadan kullanabileceğin oje rengi? 

Flormar 04, pek oje sürme alışkanlığım yoktur...

8. Hayvanları sever misin? Evde beslemeyi istedin mi hiç? 

Hayvanları çok severim... Evimde de bir çok hayvanı besledim... Kedi, kuş, balık, köpek, tavuk bile :) ...

9. Düzenli olarak takip ettiğin bir dergi var mı? Varsa hangisi? 

Uykusuz ve Penguen

10. Sence Türkiye'de en yaşanılası şehir neresi? Neden? 

Her şehirin yaşayanına göre negatif yanları var... Eğer bir gün emekli olursam Amasra'da yaşamak isterim...


11. İnsanların sende gördüğü, dile getirdiği en iyi ve en kötü özelliğin nedir? 

Bu aralar çok yanlış anladığım söyleniyor (kötü)... uyumluluğum(iyi)...





Çok Keyifli bir etkinlik... teşekkür ederim...


Sanıyorum Mim cevaplamayan kalmadı... Agonya82 ve Çılgın Eltiler ve Cafe Portakal'a gönderiyorum... :)) ve ekstra olarak yapmak isteyen herkese... 



Yorumlar