Gezgo'da Bayıldıklarım...

Yaklaşan düğün sezonu ve önümüzdeki ay 2 düğünümüzün olması, yeni evlenecek çiftler kadar beni de telaşlandırdı...

Her bayan gibi ne giyeceğim telaşı sardı... 
Erkek kardeşim ve eşimin erkek kardeşi 1 ay arayla evleniyorlar... 
Hal böyle olunca sıkı bir internet araştırmasına girdim, sezonun renkleri, modelleri falan başım döndü... 

Bu gün de ayakkabılara bakmak için Sevgili Nimo'nun sayesinde tanıdığım  www.gezgo.com'un sayfasına uğradım... 

Her biri birbirinden güzel modeller arasında beni benden alan, içimin gittiği 3 tane ayakkabı buldum... 



Canzone Stiletto
Ağlamak üzereyim çünkü numarası kalmamış...



Vogueart Stiletto 


Guiza Stiletto 
Bununda numarası kalmamış... 




**Bu arada numarası kalmamış derken kendi numaram kalmamışı kastediyordum... beğenidiyseniz kaçırmayın bekli sizin numaranız vardır... :))


Sevgiler,
Gizem S.

Yorumlar