Konsept Düğün Pastaları

Evliliğe adım atacak çiftler için düğün sezonu açılıyor... Kış aylarından gelinlik seçildi, mekan seçildi, ev hazırlıkları yapıldı...


Peki ya misafirlere ikram edilecek pasta...
Tatlı telaşlı ve heyecanlı çiftlere benden farklı konseptli pasta çeşitleri...


Yeni evlenecek çiftler arasında kardeşim ve kayınbiraderim de var...
Ömür boyu mutlu, huzurlu bir yuvanız olsun ve sevginiz hiç eksik olmasın...


Ben farklı ve esprili modelleri seviyorum, seçimlerim de bu doğrultuda oldu...


Balayı Pastası;


Alice Harikalar Diyarında Pastası; 





Eğer evlilikten korkan ve zor ikna ettiğiniz bir nişanlınız varsa;





Ve işte en romantik pasta bu olsa gerek... (bana göre)


Evlilik hazırlıklarınız mutluluk, anlayış, hoş görü içinde geçmesini diliyorum...
Mutluluklar...
Gizem S.

Yorumlar