Her Zaman Doğru Değildir Seçimlerim...

Dün "canım" olan yarın "düşman"ım olmaz benim...
Yaşananların hatırı hep saklı kalır.
Hatırları sorulur, selamları hep alınır...
"Sildiklerim" vardır birde!
Onlar yanlışlarım ve pişmanlıklarımdır...
Adları anılmaz hatırları sorulmaz sadece beddualarımdır
Vicdanla birlikte "şeref" ararım ben sevdiklerimde; 
Her zaman doğru değildir elbet seçimlerim...
Zaman gelir "şerefsizleri" de severim...
Her yerde gözüm kulağım vardır benim...
"Eksik söylemek yalan söylemek değildir" mantığındaki,
Beni değil kendini kandırır yalnızca...
Bilmezden gelişlerim aptala yatışlarım,
Kaybetme korkumdan değil, karşımdakinin yalan söyleme potansiyeline olan merakımdandır...
"İnkar" olmaz benim hayatımda...
Yaşananı "yaşanmamış" saymam...
Sayanlarıda  saymam...
Kelimelere sığmaz sayfalar sürer beni anlatmak
Ama ne karar anlatılırsa anlatılsın;
Yaşayan bilir beni...
Yaşamayan anlamaz...
Ağırdır sevmelerim...
Her "yürek" taşıyamaz...
Büyüktür umutlarım her "omuz" kaldıramaz...


Nazım Hikmet Ran

Yorumlar