Alo Gıda - 174 Deneyimim...

İstanbul'da güzel bir semtte yaşıyorum...
Hemen her şeye ulaşabileceğim bir konumda... Tek dezavantajı güvenerek alış veriş yapabileceğim marketlerin biraz uzak olması...

Evde işim olduğu için yakınlarımda ki Reyon Marketler zincirinden en acil alacaklarımı aldım...
Genelde kıyma alırken taze çektiririm... Reyon görevlisini de titizliğim konusunda uyardım...
Alış verişimi yapıp eve geldim...

Kıymayı kullanmak üzere açtığımda, rengi koyu ve hafiften bir kokusu vardı...
Malum market ışıklandırmaları sebebiyle gözlerimiz yanılabiliyor...
Daha önce de raflarında son tüketim tarihi geçmiş ürünlere rastlamıştım...
Ama kıymanın durumunu görünce tepem attı... Çünkü gıda şakaya gelmeyen, aman bana denk geldi ne olacak denilemeyecek bir konu...

Marketin Genel Müdürlüğünü arasam yapılan tetkiklerden nereden haberim olacak, lafla geçiştirebilirler diyerek, televizyonda reklam ve tanıtımlarını gördüğüm Alo Gıda -174'ü aradım...

Operatör kibar ve sakince şikayetimi dinleyip kayıt oluşturdu... Ürünün tarihini, alış veriş yaptığım tarihin bilgilerini aldı, ürünün markasını istedi... Bana ulaşabilecekleri iletişim bilgilerimi verdikten sonra kayıt için bir dosya numarası verdi... 2012-23539... İlgileri beni şaşırttı diyebilirim...

Çünkü daha önce başka konularda şikayet ettiğim firmaların hiç biri işini bu kadar ciddiye almamıştı...
İlgilendiklerini ve gereken işlemlerin yapıldığını söylemişlerdi... Ki hiç inandırıcı gelmiyor bu söylemler....

Gel gelelim... Aradan 20 gün geçti ve ben şikayet durumumu öğrenmek için Alo Gıda -174'ü aradım... Dosya numaramı verdim... Operatör bilgileri okudu...

"(...)Tarihli, (...) konulu şikayetinize istinaden yapılan incelemelerde firmanın bozuk ve tarihi geçmiş ürün sattığı anlaşılmıştır... (...) sayılı karar gereği firma uyarı ve idari para cezası almıştır" denildi...

Bende ilgileri için teşekkür edip telefonu kapattım...

Tabi uçuyorum mutluluktan bu arada... Müşteriyi aptal yerine koyup rafına, kasap, manav reyonuna koyduğu ürünü takip etmeyen bir marketin bu sorumsuzluğundan dolayı, bir şekilde uyarılması, ceza alması işi ciddiye alması gerektiğinin farkına vardırır... 

Dikkatli olmak lazım... Tarihi geçmiş bir ürün gördüğünüz de rafta bırakmayın, market sorumlusuna haber verin... Yine de Alo Gıda'yı arayın... Çünkü bozuk, tarihi geçmiş ürün vs. konularında çok titiz çalıştıklarına şahit oldum...


Velhasıl kelam çalışan, işe yarayan kurumların olduğunu görmek beni mutlu etti... 


Sevgiler,
Gizem S.


Yorumlar

  1. Çok iyi yapmışsın canım, bizde eşimle İstinye Park Wienerwald'tan yediğimiz tavuktan zehirlendik. Doktor raporumuz da vardı. Alo 174'ü arayıp şikayet ettim. Gerçekten çok kibar ve ilgiliydiler. Hemen teftişe gittiler. Ama ben takip numarasını kaybettim, sonucu öğrenemedim :( Sağlık şakaya gelmiyor, duyarlı olmak lazım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilinçli olmak gerekiyor, eskiden mahkemelerde uğraşmamak için boş veriyorduk, şimdi kolaylaştı bu sistemle...
      size de geçmiş olsun bu arada...

      Sil
  2. Bu çok güzel bir haber :) Bizim semtimizdeki gayet bilindik bir markette bende ne alsam bu tip durumlarla karşılaşıyordum , şikayet edeceğim hemen :) Emeğine sağlık canım , sevgilerle ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim... hep söylerim bilgi paylaşılınca mutluluk veriyor...

      Sil
  3. Çok iyi yapmışsın.Sağlık her şeyden önemli.Sonuca bağlanması da çok güzel.Bloğumda Ramazan hediyeleşme etkinliği ve çekiliş düzenliyorum.Katılmak istersen seni de beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Blogunu yakından takip ediyorum canım, haberim oldu... çok güzel düşünmüşsün... :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız, düşünceleriniz benim için çok önemli...
Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim...